Jaki paragraf?

Data: 2020-12-14 07:59:13
Autor: Mordoklejek Zygzakowaty
Jaki paragraf?
Kviat napisał(a):

Jakieś pomysły?

Kaczka zasiada w trybunale konstytucyjnym?

On chyba nawet się nie podpisał pod tym wnioskiem o zbadanie
zgodności  ustawy ble ble ble aborcyjnej z konstytucją.

Coś z tą konstytucją/systemem jest chyba nieteges skoro 2 kolejne
kadencje umożliwiają obsadzenie/wymianę 90% TK swoimi, ktoś chyba dał
dupala przy jej tworzeniu.

Data: 2020-12-14 20:50:59
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 14.12.2020 o 16:59, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:
Kviat napisał(a):

[...]

Więc jak ktoś dał dupy przy jej tworzeniu, to koniecznie trzeba było to wykorzystać i rozpierdolić system sądownictwa, zamiast spróbować to naprawić tak, żeby nie dało się rozpierdolić sądownictwa.
Większej dupy dał ten, kto to z tego skorzystał, a nie musiał.

Noże też umożliwiają popełnienie niecnych czynów, a tylko psychole z tej możliwości korzystają.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-12-14 21:37:05
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?

Kviat napisał(a):

[...]

Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
Ale może czas, by przejrzał na oczy?

Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu do  zdrowia.
Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie  wierzę.
Ty to masz z mlekiem matki...

--
Trefniś

Data: 2020-12-14 21:55:26
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:37:05 +0100, Trefniś napisał(a):

Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
Ale może czas, by przejrzał na oczy?

Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

Nie strugaj głupa. To że ktoś jest przeciw PIS nie znaczy że jest za PO.
Każda z tych partii ma swoje za uszami.  Rozumny człowiek nie głosuje
ani za PIS ani za PO. A teraz test: Zgadnij na kogo głosuje rozumny
czlowiek?
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-14 22:18:06
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 21:55 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:

Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:37:05 +0100, Trefniś napisał(a):

Nie wiem, po cholerę reaguję na Roślinkę...
Ale może czas, by przejrzał na oczy?

Kto rozpoczął obsadzanie TK "swoimi" - wbrew prawu?

Nie strugaj głupa.

Pięknym za nadobne - spierdalaj!

--
Trefniś

Data: 2020-12-14 22:42:09
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Mon, 14 Dec 2020 22:18:06 +0100, Trefniś napisał(a):

[...]

Nie zdałeś... No ale nie każdemu dane.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-15 02:42:44
Autor: Kviat
Jaki paragraf?

Kviat napisał(a):

[...]

No i?
Podobno miało być lepiej. Może już czas żebyś przejrzał na oczy?

Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu do zdrowia.

Jeżeli nie chcesz pamiętać, że za pis miało być lepiej, a nie gorzej, to ja już nic nie poradzę.

Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie wierzę.
Ty to masz z mlekiem matki...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 09:11:56
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 02:42 <Kviat> pisze:

W dniu 14.12.2020 o 21:37, Trefniś pisze:

(...)
[...]

To jest ocenne, nigdy wszyscy zadowoleni nie bedą.
Jednym jest lepiej - prawicowcom.

Drugim gorzej - lewactwu. A to jest warunek sine qua non powodzenia  Polski, Europy, a wręcz cywilizacji!

Jeśli nadal nie chcesz pamiętać, kto to rozpoczął - nie życzę powrotu  do zdrowia.

Jeżeli nie chcesz pamiętać, że za pis miało być lepiej, a nie gorzej, to  ja już nic nie poradzę.

Jak piszę powyżej - choć jest nie najlepiej, to jednak _znacznie_ lepiej  niż za komuny i III RP.
Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.

Bo to by sugerowało, że kiedyś zdrowy byłeś. A ja w to zwyczajnie nie  wierzę.
Ty to masz z mlekiem matki...

Szczerze - widzę w powyższej twojej wypowiedzi odrobinę więcej rozsądku,  niż zwykle.
Może nie jesteś stracony?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Myśleć!

--
Trefniś

Data: 2020-12-15 09:31:31
Autor: Jacek Maciejewski
Jaki paragraf?
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!
Już widzę tą prawicową Europę. Ein Folk, ein Reich, ein Fuhrer
(oczywiście Kaczynski)
> A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
Spoko. Już niebawem.
Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.
Masz pojęcie o demokracji jak świnia o gwiazdach. Ja jeszcze pamiętam
czasy kiedy z każdą sprawą się chodziło do Komitetu Partii :) A to
kierunek polityki PIS-u.

--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2020-12-15 10:11:10
Autor: J.F.
Jaki paragraf?
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vahjrnoto0r0.1uzp4gxxqv1hs$.dlg@40tude.net...
[...]

Eeee ... ale przeciez podkresla i aktywnie sie przeciwstawia "jedna Unia, jeden narod" :)

> A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie > wybory!
Spoko. Już niebawem.

trzy lata. No i chyba, ze to ciagle nie te ...

[...]

No ale bylo lepiej - mozna bylo pojsc do Komitetu i czasem pomogli.
A teraz nie ma gdzie pojsc, wiec na pewno nie pomoga :-P

J.

Data: 2020-12-15 10:24:12
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 10:11 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Maciejewski: "Chodziło się do Komitetu Partii"
No chodziliście, głupcy i SB-cy...

Dziwi kogoś teraz, że Maciejewski jest nadal obrzydliwym lewakiem i takim  się utopi?
Ja też pamiętam czasy, kiedy Meciejewskie chodziły do Komitetu Partii, ale  też do oficerów prowadzących...
Na szczęście jest szansa, że Polacy naprawią błędy transformacji!

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 20:45:55
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-15 o 10:24, Trefniś pisze:
[...]

Rydzyk jak był jeszcze dzieciakiem to sam pojechał do Warszawy, do KC, żeby zgłosić, że jego brata żle traktują w pracy.

--
animka

Data: 2020-12-15 10:47:47
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 09:11, Trefniś pisze:
[...]

LOL

Na to, że nie jest lepiej ani prawactwu ani lewactwu, a wręcz przeciwnie, są dowody obiektywne.
To, że prawaki te dowody ignorują i im przeczą, to inna sprawa.

No i czy prawactwu jest faktycznie lepiej... w moim otoczeniu prawie nikt jawnie nie chce przyznać, że jest prawakiem, bo wie, że to obciach :)
A ci co mieli odwagę przyznać się, że głosowali na pis, teraz się wstydzą. Więc tak średnio im jest teraz lepiej...

Drugim gorzej - lewactwu.

I na tym polega główny problem prawaków: cieszą się, gdy inni mają gorzej.
Wytłumacz, w jaki sposób robi się lepiej prawakowi, gdy czyta, że jakiś inny prawak opluł albo pobił w tramwaju geja, albo jakąś osobę z obcym akcentem?
Albo jak mu się robi lepiej, gdy kościół chroni pedofila.

A to jest warunek sine qua non powodzenia Polski, Europy, a wręcz cywilizacji!

Spałeś na lekcjach historii i dlatego głupoty piszesz.
Jest dokładnie wręcz przeciwnie.

Dzięki lewactwu kobiety mają prawa wyborcze, pracownicy 8-godzinny dzień pracy i urlopy, a dzięki prawactwu ludzie ginęli paleni na stosach i na wojnach "bogoojczyźnianych".
Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

[...]

Żyjesz w jakieś alternatywnej rzeczywistości i to nie jest moja wina.
Pociąg z Europą właśnie nam odjeżdża, a długo czekał na nas na przystanku.

A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.

Nie ty pierwszy i nie ostatni jesteś w stanie zamykać oczy na kurewstwa władzy.
Możesz się o tym dowiedzieć zaglądając do podręcznika historii.

Myśleć!

Zawsze możesz spróbować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 10:58:11
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 10:47 <Kviat> pisze:

(...) ciach lewackie bzdury

Myśleć!

Zawsze możesz spróbować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Powyższą (litościwie przeze mnie wyciętą) lewacką agitkę powtarzasz już  chyba od ponad 15 lat bezkrytycznie. Tyle cię pamiętam, roślinko.

Nie wierzę, że można nie rozwijać intelektu tak długo jak Kviat!
Chyba, że to problem medyczny, wtedy mogę wybaczyć.

EOT, skoro nie masz szans na myślenie.

--
Trefniś

Data: 2020-12-15 11:51:21
Autor: Kviat
Jaki paragraf?
W dniu 15.12.2020 o 10:58, Trefniś pisze:
[...]

Cieszę się, że w końcu do ciebie dotarło.
I równocześnie przykro mi, że zrozumienie tego zajęło ci tyle lat.
Jesteś żywym przykładem prawaka, że niektóre oczywistości trzeba im powtarzać nawet przez 15 lat żeby dotarły, pomimo tego, że większość rzeczy o których piszę przerabiali w szkole z nauczycielem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-15 19:38:12
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 11:51 <Kviat> pisze:

[...]

Pomyśl logicznie.
JAK mogłem przyspieszyć obserwację pacjenta-roślinki?
Nie można przyspieszyć czasu...

Jesteś żywym przykładem prawaka, że niektóre oczywistości trzeba im  powtarzać nawet przez 15 lat żeby dotarły, pomimo tego, że większość  rzeczy o których piszę przerabiali w szkole z nauczycielem.

Hehe, świat zmieniał się przez te 15 lat, a u roślinki/kviata jakby  otworzyć piętnastoletnią Wyborczą...

POBUDKA!!!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Ktoś cię moze wyleczy...

EOT, nie musisz się już produkować, wszyscy wiedzą...

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 13:52:24
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki paragraf?
W Anglii, Stanach Zjednoczonych, Szwajcarii?
Tępy jest ten Kwiat...

-- -- -
Dzięki lewactwu kobiety mają prawa wyborcze

Data: 2020-12-15 11:33:40
Autor: Olin
Jaki paragraf?
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-15 11:44:28
Autor: A. Filip
Jaki paragraf? [O (2020)]
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

Ucieczkę z Sejmu po drabinie już zapomniałeś? :-)

https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/207876,kwasniewski-od-a-do-z.html
W 1994 roku przyparty do muru przez premiera Pawlaka i prezydenta
Wałęsę lider SLD był w głębokiej depresji. I miał dość dziennikarzy,
którzy atakowali go nawet w drodze do toalety. Postanowił więc wymknąć
się z Sejmu po drabinie. Niestety, kluczowy moment uchwyciła ekipa
telewizyjnej Panoramy. Ośmieszająca Kwaśniewskiego ucieczka miała - w
zgodnej opinii - pozbawić go szans na prezydenturę. Komentatorzy
polityczni jak zwykle się mylili.

--
A. Filip

Data: 2020-12-15 12:00:23
Autor: Olin
Jaki paragraf? [O wyższości polskiej drabiny (1994) nad europejską rynną (2020)]
Dnia Tue, 15 Dec 2020 11:44:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Ucieczkę z Sejmu po drabinie już zapomniałeś? :-)

Skąd to przypuszczenie?
Kwasniewski akurat nie uciekał z orgii z gołą dudą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-15 12:16:44
Autor: A. Filip
Jaki paragraf? [O (2020)]
[...]

Policja napisała że uciekał _goły_ po rynnie?
Policja udostępniła film ze zjazdu po rynnie?
Jeden filmik jest wart miliona słów ;-)

W wersjach które widziałem "przypadkowy przechodzień" usłużnie doniósł
policji że ktoś uciekał po rynnie a uciekającego mieli zidentyfikować po
zakrwawionych dłoniach a nie braku ubrania.
Dowód w postaci braku ubrania to *chyba* nawet policjant by zauważył? ;-)

--
A. Filip

Data: 2020-12-15 11:45:41
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 11:33 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

To dlaczego uparcie nie chcecie wygrywać wyborów, żeby zmienić Polskę na  lewacką?
:)

--
Trefniś

Data: 2020-12-15 12:02:12
Autor: Olin
Jaki paragraf?
Dnia Tue, 15 Dec 2020 11:45:41 +0100, Trefniś napisał(a):

To dlaczego uparcie nie chcecie wygrywać wyborów, żeby zmienić Polskę na  lewacką?

To przez sprawność Zjednoczonej Wokół Koryta Prawicy w korumpowaniu
suwerena jego własnymi pieniędzmi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-15 12:17:58
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 12:02 Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:

[...]

Taaa, jasne.
Gdybyście dali 500+ wygralibyście wszystkie wybory do końca świata :)

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 20:50:49
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-15 o 11:45, Trefniś pisze:
[...]

Ty to w czepku urodzony i wygrałeś.

--
animka

Data: 2020-12-16 22:26:15
Autor: Trefniś
Jaki paragraf?
W dniu .12.2020 o 20:50 Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> pisze:

[...]

Nie grałem, tom niczego nie wygrał.

Ale tobie szczerze współczuję, choć pewnie nie jesteś niczego świadoma.

--
Trefniś

Data: 2020-12-16 23:15:26
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-16 o 22:26, Trefniś pisze:
[...]

Świadoma jestem tego co widzę.

--
animka

Data: 2020-12-16 20:48:10
Autor: Animka
Jaki paragraf?
W dniu 2020-12-15 o 11:33, Olin pisze:
Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

Fajne :-)

--
animka

Data: 2020-12-15 12:38:14