Jaki paragraf na komornika?

Data: 2009-08-11 11:37:16
Autor:
Jaki paragraf na komornika?
Mam postanowienie komornika, z dnia 3.04.2009 r. o umorzeniu postępowania
egzekucyjnego, na wniosek wierzyciela. Mimo tego, ten sam komornik, nadal
pobiera pieniądze z mojego konta, które zresztą całkowicie zablokował. Skargi
do sądu nie dają żadnych rezultatów - brak odpowiedzi; w dodatku sam
widziałem, że komornik odmówił odebrania pisma z sądu, bo nie było podanego
jego nazwiska, tylko kancelaria. Byłem u komornika, rozmawiałem, powiedziano
mi, że pieniądze pobierane są bezpodstawnie, ale ich nie oddadzą. Tak sobie,
po prostu :-/

Zamierzam zgłosić do prokuratury popełnienie przestępstwa przez komornika.
Tylko... z jakiego paragrafu?

Czarek

Data: 2009-08-11 14:51:32
Autor: pwz
Jaki paragraf na komornika?
fotoreporter1.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Po ludzku: kradzież? (art. 278 kk - zabór cudzej rzeczy w celu przywłaszczenia)
pwz

Data: 2009-08-12 07:27:34
Autor:
Jaki paragraf na komornika?
pwz <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał(a):
Po ludzku: kradzież? (art. 278 kk - zabór cudzej rzeczy w celu przywłaszczenia)

Hm, liczyłem na coś subtelniejszego :-) Naprawdę nic innego się nie da?
Jeśli komornik ma siedzibę w Warszawie, przy Targowej 33, to która prokuratura
będzie właściwa?

Czarek

Data: 2009-08-12 14:38:23
Autor: pwz
Jaki paragraf na komornika?
fotoreporter1@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
pwz <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał(a):
Po ludzku: kradzież? (art. 278 kk - zabór cudzej rzeczy w celu przywłaszczenia)

Hm, liczyłem na coś subtelniejszego :-) Naprawdę nic innego się nie da?

No skoro do prokuratury, to bym chyba od tego zaczął... Natomiast jeżeli chcesz delikatniej, to jest śjakaś procedura zażalenia na postępowanie komornika, ale jak i do kogo itd. - nie mam pojęcia...

Jeśli komornik ma siedzibę w Warszawie, przy Targowej 33, to która prokuratura
będzie właściwa?

Strzelałbym w praską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Północ (albo Praga-Południe -> spróbuj sprawdzić ich właściwość tutaj: http://www.powp.pl/index.php?cmd=chg_page&page=organizacja).

Powodzenia
pwz

Data: 2009-08-12 17:47:25
Autor: pwz
Jaki paragraf na komornika?
pwz pisze:
(...)
Strzelałbym w praską prokuraturę.
(...)

To znaczy "strzelałbym" w przenośni. ;-D
pwz

Jaki paragraf na komornika?