Jaki parownik LPG sobie sprawic?

Data: 2009-06-18 12:09:08
Autor: Jakub Jewuła
Jaki parownik LPG sobie sprawic?
Stoje przed zmiana parownika w instalacji LPG -
Stary Landi jezdzi jeszcze, ale juz sie nie da go
wyregulowac dokladnie - pewnie membrany juz zesztywnialy.
Nie chce mi sie pierniczyc z regeneracja, wymienie na nowy.

Warsztaty w mojej okolicy proponuja BRC albo LOVATO.
Silnik to 2.0 DOHC 120KM (Tacuma Daewoo). Sterownik AL-700.

Macie jakies typy - na ktory sie zdecydowac, czy tez wsio ryba?

Data: 2009-06-18 22:23:36
Autor: zinek

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:h1d4ab$bja$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

ja mam lovato z elektroniczny urzadzeniem rozruchowym - daje rade. jak znajde model [nr] to Ci wkleje

Jaki parownik LPG sobie sprawic?