Jaki pendrive 16GB bez skuwki?

Data: 2009-08-21 05:16:19
Autor: Igor Adamiak
Jaki pendrive 16GB bez skuwki?
j/w, szybki i mo¿e byæ ³adny :)

IA

Data: 2009-08-21 09:54:29
Autor: Marconelli
Jaki pendrive 16GB bez skuwki?

U¿ytkownik "Igor Adamiak" <igor_ad@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6l3i3$441$1news.wp.pl...
j/w, szybki i mo¿e byæ ³adny :)

Polecam Sandisk Cruzer Contour - u¿ywam takiego od prawie roku. Jest szybki (zapis ok 12-13MB/s, odczyt ok 28MB/s), ma metalow± obudowê i ciekawy mechanizm zamykania. Jedyn± wad± jego jest to ¿e nie nale¿y on do najmniejszych - ale za to trudniej go zgubiæ :)

--
pzdr
Marconelli

Data: 2009-08-23 00:47:58
Autor: Konrad 'd3viCe' Pióro
Jaki pendrive 16GB bez skuwki?
On Fri, 21 Aug 2009 09:54:29 +0200
"Marconelli" <mjk@NOSPAM.go2.pl> wrote:

Użytkownik "Igor Adamiak" <igor_ad@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6l3i3$441$1news.wp.pl...
> j/w, szybki i może być ładny :)

Polecam Sandisk Cruzer Contour - używam takiego od prawie roku. Jest
szybki (zapis ok 12-13MB/s, odczyt ok 28MB/s), ma metalowÄ… obudowÄ™ i
ciekawy mechanizm zamykania. Jedyną wadą jego jest to że nie należy
on do najmniejszych - ale za to trudniej go zgubić :)

Potwierdzam pendrive jest szybki, ma bardzo efektowny świecący niebieski
napis na obudowie ;), ale mechanizm wysuwania wtyczki to jednak nie to.
Mój uległ uszkodzeniu po ok. roku intensywnego używania. Ficzycznie wtyk
usb działa i kontaktuje, tylko niezbyt chętnie chce się zamykać.

A teraz na temat.

NoszÄ™ siÄ™ z zamiarem wymiany na OCZ Rally2 32GB, jeszcze szybszy i o
bardziej klasycznej budowie, na dodatek nie trzeba go skuwkować, jak
komuÅ› to przeszkadza.

Mam jeszcze dwie sztuki SuperTalent Pico C (produkujÄ… od 2GB do 32GB),
jednego niklowanego i jednego pozłacanego. Bardzo wytrzymała i udana
konstrukcja, tylko podobnie jak PQI mini, łatwo można go zgubić ;)

Konrad 'd3viCe' Pióro

Data: 2009-08-23 00:14:46
Autor: XYZ
On 2009-08-21 05:16, Igor Adamiak wrote:
j/w, szybki i mo¿e byæ ³adny :)

IA

A ja polecę SanDisk Cruzer Micro. Wtyk się wysuwa z obudowy. Jest niewielki, z czarnego plastiku. Dioda umieszczona pod przyciskiem do wysuwania świeci się na pomarańczowo (i ładnie przygasa).

Data: 2009-08-23 10:56:03
Autor: grafi
On 2009-08-21 05:16, Igor Adamiak wrote:
j/w, szybki i mo¿e byæ ³adny :)

IA

A ja polecÄ™ SanDisk Cruzer Micro. Wtyk siÄ™ wysuwa z obudowy. Jest
niewielki, z czarnego plastiku. Dioda umieszczona pod przyciskiem do
wysuwania świeci się na pomarańczowo (i ładnie przygasa).

przy jakich wielkosciach go uzywales? ja od 2GB, 4, 8 i 16. 16 byla znaczaco wolniejsza od 8-ki, przy malych plikach ciezko bylo pracowac (o aplikacjach portable nie wspomne).

Dlatego wymienilem go na ocz rally2. Zdecydowanie polecam.

grafi

Data: 2009-08-23 21:14:24
Autor: XYZ
On 2009-08-21 05:16, Igor Adamiak wrote:
j/w, szybki i mo¿e byæ ³adny :)

[...]

Miałem i mam jedynie wersję o poj. 16 GB. Nie zauważyłem, żeby była wolna, ale może nie mam aż tak wygórowanych wymagań. Nie potrafię podać żadnych danych ilościowych.

Data: 2009-08-23 02:50:55
Autor: tg
Jaki pendrive 16GB bez skuwki?
"Igor Adamiak" <igor_ad@wp.pl> wrote in message news:h6l3i3$441$1news.wp.pl...
j/w, szybki i mo¿e byæ ³adny :)

dowolny, niechciany element wywal do kosza ;)

Jaki pendrive 16GB bez skuwki?