Jaki pendrive Corsaire?

Data: 2012-07-21 17:36:35
Autor: Spike
Jaki pendrive Corsaire?
Witam,

Jestem przed zakupem pendrive najlepiej firmy Corsair bo taki miałem poprzednio i dotąd mnie nie zawiódł. Teraz zastanawiam się nad takimi:

16 GB USB3.0 GT
albo 32 GB USB3.0
lub 16 GB USB2.0 GT

Osobiście miałem zamiar kupić Corsaira 32 GB USB 3.0 ale naczytałem się na forum firmy Corsair opinie wielu użytkowników, którym notorycznie psuje sie ten pendrive (jak również model 16GB USB3.0). Może ma to związek z tym że wykrywany jest on w Menadżerze Urządzeń jako Innostor NAND Flash Voyager USB Device.
Dodam że mój stary pendrive (już 5-letni) 4GB wykrywa się jako Corsair Flash Voyager USB Device i nigdy nie było z nim problemów. Dlatego kieruję pytanie do posiadaczy pendrive'a 16GB USB2.0 (starszy model) jak wykrywany jest on w systemie (jako Corsair czy Innostor)

Pozdro

http://www.komputronik.pl/product/144436/Sprzet_komputerowy/Akcesoria/Corsair_PenDrive_Flash_Voyager_GT_16GB_USB_3_0.html

http://www.komputronik.pl/product/145643/Sprzet_komputerowy/Akcesoria/Corsair_PenDrive_Flash_Voyager_32GB_USB_3_0.html

http://www.komputronik.pl/product/55098/Sprzet_komputerowy/Akcesoria/Corsair_PenDrive_Flash_Voyager_GT_16GB.html