Jaki pierwszy "prawdziwy" rowerek

Data: 2011-04-01 15:59:15
Autor: PeJot
Jaki pierwszy "prawdziwy" rowerek
W dniu 2011-04-01 14:41, Tomasz Tarchała pisze:

Chciałbym, żeby to było coś sensownego, ale rowery, które oglądam w
sklepach rowerowych, są beznadziejnie ciężkie. Przecież to bez sensu,
żeby dziecko miało rower cięższy niż tata -- a moja szosówka waży aż 9
kg... Nawet modele z ramami alu mają stalowe widelce, stalowe koła,
kierownice, korby, beznadziejnie ciężkie błotniki, opony z klocami jak w
góralu na błoto. Mnie byłoby ciężko na tym jechać, a co dopiero dziecku,
które waży 16 kilo!

Dla dziecka waga roweru nie ma wielkiego znaczenia, w tym wieku jeździ się dookoła bloku i niewiele dalej. Taki rower ma wyglądać a nie ważyć. Może i mógłby ważyć o połowę mniej, ale kosztowałby ze 3 razy tyle, a i tak dziecko z niego migiem wyrośnie. Stąd te rowery są zrobione byle jak i zatem ciężkie. Przyzwyczajaj się, za parę lat będzie gorzej :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-04-01 16:31:26
Autor: kawoN
W dniu 11-04-01 15:59, PeJot pisze:

[...]

Popieram.
Jak dziecko używa roweru? Tak jak zabawek. Rzucanie, dużo wypadków - na to często będzie narażony rower. Stal lepiej to zniesie od aluminium.

--
kawoN
-

Data: 2011-04-07 22:47:18
Autor: x
On 2011-04-01 15:59, PeJot wrote:
Dla dziecka waga roweru nie ma wielkiego znaczenia, w tym wieku je¼dzi
siê dooko³a bloku i niewiele dalej. Taki rower ma wygl±daæ a nie wa¿yæ.
Mo¿e i móg³by wa¿yæ o po³owê mniej, ale kosztowa³by ze 3 razy tyle, a i
tak dziecko z niego migiem wyro¶nie. St±d te rowery s± zrobione byle jak
i zatem ciê¿kie. Przyzwyczajaj siê, za parê lat bêdzie gorzej :)

Zgadza siê. Dziecku nie kupujesz roweru dla wyników, tylko ¿eby sobie poje¼dzi³o trochê po podwórku. A do tego ma po co przejmowaæ siê wag± - nNajwy¿ej dzieciak stanie siê silniejszy :)
Chyba ¿e chodzi o to, ¿e dla Ciebie jest ró¿nic± czy z 12go piêtra zniesiesz 8 czy 12 kilo - a to te¿ wa¿ne, zw³aszcza je¿eli mamusia bêdzie musia³a z dzieckiem wychodziæ na rower.

Jaki pierwszy "prawdziwy" rowerek