Jaki pies na podw贸rko do pilnowania

Data: 2015-01-05 00:58:26
Autor: adam
Jaki pies na podw贸rko do pilnowania
W dniu 2015-01-04 o 11:11, Xen pisze:
Jakiego psa polecacie do pilnowania podw贸rka, a zarazem przyjaznego dla
dzieci. Aa i jeszcze zeby dlugo 偶y艂, czyta艂am o bernenskim ale zyja
krotko :(

Wg mnie to powinny by膰 dwa. Jeden to w艂a艣nie taki kundelek - dzwonek, a drugi do obrony. Znajoma weterynarz poleca艂a mi podhalana, ma pono膰 w genach s艂u偶enie swojemu w艂a艣cicielowi. (Ale na razie to nie mam 偶adnego).

Data: 2015-01-05 11:25:41
Autor: Mase艂
W dniu 2015-01-05 o 00:58, adam pisze:
[...]

I trzeci labrador - do kochania przez dzieci (i nawzajem) :-)

Pozdro

Mase艂

Jaki pies na podw贸rko do pilnowania