Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?

Data: 2011-05-19 09:32:59
Autor: Fantom
Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?
Czy moze mi ktos powiedziec, jaki model pilota byl dawany do TV Pioneer PDP-507XD ?
Po dlugim szukaniu w necie, wydaje mi sie, ze jest to model AXD1532 ?

Fantom
ps. Mozna gdzies kupic taki oryginalny stosunkowo tanio (do 150-200 zl) lub inny oryginalny Pioniera, ktory ma wiecej mozliwosci ?

Data: 2011-05-19 12:53:25
Autor: ArekM
[...]

Polecam piloty Logitecha z serii Harmony.
Prócz wspomnianego sprzetu obsluzy Ci wszystko inne, co masz w  domu, a do tego sposób, w jaki sie go konfiguruje jest bardzo sprytny i prosty.

--
Pzdr

Data: 2011-05-20 23:19:42
Autor: boxfish
W dniu 2011-05-19 09:32, Fantom pisze:
[...]

Także polecam logitecha harmony - super sprawa i ma listę wszystkich funkcji twojego tv i pewnie więcej niż oryginalny pilot

Data: 2011-05-21 08:27:45
Autor: Fantom
[...]

Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy ewentualnie 600/650. Czy sa one wystarczajaco "fajne" ?

Fantom

Data: 2011-05-21 15:09:55
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Fantom napisał:
Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy
ewentualnie 600/650. Czy sa one wystarczajaco "fajne" ?

Może spróbujesz coś z oferty Elmaku np. Focus (cena w granicach kilkudziesięciu zł.)

Data: 2011-05-23 15:42:28
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-05-21 08:27,  *Fantom* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Wszystkie z tych tanich i średnio tanich Logitechów posiadają podobne możliwości a różnią się jedynie przyciskami (niewiele) i ilością obsługiwanych na raz urządzeń.
Jeśli masz ich niewiele w salonie to wystarczy Ci i 300 (choć brak wyświetlacza to poważne ograniczenie). Ja by Ci jednak radził pogrzebać w sieci i kupić któryś z poprzednich serii, a konkretnie model 525 lub 555, który są naprawdę OK - zwłaszcza jak tego sprzętu trochę masz. Ja mam tego 525 i 700 - 700 jest zdecydowanie bardziej ergonomiczny i lepiej wykonany, ale 525 obsługuje więcej urządzeń. Funkcje i możliwości maja takie same.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-24 07:08:00
Autor: pawell32
W dniu 2011-05-21 08:27, Fantom pisze:

[...]

ja mam na zbyciu 525.
jak coś to pisz na priv.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-05-24 15:58:14
Autor: Marek
Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?
Cześć  Fantom
Sat, 21 May 2011 08:27:45 +0200 w <news:ir7m12$lgs$1news.task.gda.pl>
napisałeś:

ps. Mozna gdzies kupic taki oryginalny stosunkowo tanio (do 150-200 zl)

Także polecam logitecha harmony - super sprawa i ma listę wszystkich

Tylko cenowo to troche masakra. Do tych 200 zl to model 300 czy ewentualnie

mam harmony 300, super sprawa za super cenę. obsługuje teoretycznie
tylko 4 urządzenia, ale ma tyle przycisków, że możesz go 'nauczyć'
obsługi dodatkowych urządzeń pod niewykorzystywanymi klawiszami.
Bardzo przyjazny uzytkownikowi, nie pożera baterii (nie ma zadnych
wyswietlaczy), wyjątkowo prosto konfigurowalny przez net. baza urządzeń
stale rośnie, więc dopoki się fizycznie nie zepsuje możesz go uzywac do
kolejnych kupowanych sprzętów.
--
Pozdrawiam,
Marek