Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?

Data: 2011-05-19 12:53:25
Autor: ArekM
Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?
Czy moze mi ktos powiedziec, jaki model pilota byl dawany do TV Pioneer
PDP-507XD ?
Po dlugim szukaniu w necie, wydaje mi sie, ze jest to model AXD1532 ?

Fantom
ps. Mozna gdzies kupic taki oryginalny stosunkowo tanio (do 150-200 zl) lub
inny oryginalny Pioniera, ktory ma wiecej mozliwosci ?

Polecam piloty Logitecha z serii Harmony.
Prócz wspomnianego sprzetu obsluzy Ci wszystko inne, co masz w  domu, a do tego sposób, w jaki sie go konfiguruje jest bardzo sprytny i prosty.

--
Pzdr

Jaki pilot do Pioneer PDP-507XD ?