Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?

Data: 2010-05-21 01:24:57
Autor: Natenczas
Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
Witam.
Niedawno zainstalowalem sobie siodemke i z niemałym zdziwieniem
ujrzałem, jak ladnie znalazl i poprawnie zainstalowal moją karte tv na
SAA7134. (Wczesniej miałem z nią pewne problemy pod XP, czesto
zawieszała system, zwłaszcza podczas nagrywania). Z drugą kartą na
BT878 już nie jest tak pieknie, ale nieważne, w sieci sa opisane
jakies sposoby na instalację takich kart na tym systemie wiec pewnie
jeszcze z tym powalczę.
Windows Media Center elegancko wyszukał wszystkie kanały więc mogę
sobie oglądać i nagrywać programy. Więc wszystko jest ok poza jednym -
wszystko nagrywa się w dość egzotycznym formacie wtv.
Pierwsze pytanie mam takie - jaki darmowy program polecalibyście do
oglądania tv pod Windows7 64bit? Taki, żeby można było zapisywać
normalnie do avi albo mkv, wybierać kodeki, rozdzielczości itp. I żeby
sam wyszukiwał i przełączał programy, żeby nie było takiego
kombinowania, że najpierw w jednym programie trzeba ustawić kanał,
potem przejśc do drugiego i pod nim nagrywać (miałem różne tunery w
kompie i takie sytuacje czesto przerabiałem).
Drugie pytanie - jest jakiś fajny, darmowy program do konwersji wtv do
avi lub mkv?
Pozdrawiam
N.W.

Data: 2010-05-21 01:53:20
Autor: Natenczas
Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
Jeszcze jedno - wczoraj próbowałem zainstalować wyglądający bardzo
interesująco opensourcowy program MediaPortal, ale niestety wymaga on
przy
instalacji połaczenia z netem, którego aktualnie w domu nie posiadam :
( Tak więc ten program na razie u mnie odpada...

Data: 2010-05-21 16:02:02
Autor: md
Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
A tego próbowałeś:

http://www.chris-tv.com

?

pozdrawiam
/md

Data: 2010-05-23 12:14:29
Autor: Natenczas
Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
On 21 Maj, 16:02, "md" <marc...@dobrynet.pl> wrote:
A tego próbowałeś:

http://www.chris-tv.com

?

pozdrawiam
/md

Spróbuję wersji lite.
Ale wygląda na to, że dobrze działa mi DScaler 4.
Pozdrawiam
N.W.

Data: 2010-05-21 10:40:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "Natenczas" <natenczasw@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Pierwsze pytanie mam takie - jaki darmowy program polecalibyście do
oglądania tv pod Windows7 64bit?

Najlepszy to dvbviewer.
Niestety nie jest darmowy, ale kosztuje niedużo

Data: 2010-05-21 01:45:59
Autor: Natenczas
Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?
On 21 Maj, 10:40, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Natenczas" <natencz...@gmail.com> napisał w wiadomości news:

>Pierwsze pytanie mam takie - jaki darmowy program polecalibyście do
>oglądania tv pod Windows7 64bit?

Najlepszy to dvbviewer.
Niestety nie jest darmowy, ale kosztuje niedużo

Ale to jest program do tunerow satelitarnych. Może nie napisalem tego
jasno - moja karta na chipie SAA7134 to tuner analogowy, do oglądania
programów z kablówki lub zwykłej anteny analogowej.

Data: 2010-05-21 10:53:04
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Najlepszy to dvbviewer.
Niestety nie jest darmowy, ale kosztuje niedużo

Ale to jest program do tunerow satelitarnych.

Nie satelitarnych, ale cyfrowych - oczywiście masz rację.

Jaki player TV pod Windows 7 64bit ?