Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]

Data: 2011-10-20 07:57:04
Autor: Dominik & Co
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
Jaki (najchętniej darmowy) player mp3
na Symbiana polecicie? Ten fabryczny z E51
jakoÅ› toporny mi siÄ™ wydaje...

W zasadzie z wymagań tylko wygodne
listy utworów* i mała zasobożerność.
Ew. equalizer (ale niekoniecznie).

Dzięki z góry,

* w E51 można dodać utwór do playlisty
jedynie z całego stada utworów znalezionych
w urzÄ…dzeniu, bez wygodnego przeglÄ…dania
po folderach. A może to tylko ja nie umiem? ;-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-10-20 12:37:32
Autor: J.F
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
Użytkownik "Dominik & Co"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
* w E51 można dodać utwór do playlisty
jedynie z całego stada utworów znalezionych
w urzÄ…dzeniu, bez wygodnego przeglÄ…dania
po folderach. A może to tylko ja nie umiem? ;-)

Nie wiem jak w E51, ale w C6 listy sie wygodnie tworzy ... na komputerze.
Zwykly plik m3u, wpisac zawartosc ... albo od razu z komputera skopiowac, przeciez na pewno masz gotowe :-)
Potem tylko odswiezyc fonoteke i dziala.

Jesli masz mp3 dobrze otagowane, to i dodawanie w telefonie dziala znosnie.

Mozna tez odtwarzac z file managera, wygodnie przegladajac katalogi .... ale to ma jeszcze wieksze wady :-(

J.

Data: 2011-10-20 14:37:04
Autor: Dominik & Co
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
W dniu 20-10-2011 12:37, J.F rzecze:

Nie wiem jak w E51, ale w C6 listy sie wygodnie tworzy ... na komputerze.
Zwykly plik m3u, wpisac zawartosc ... albo od razu z komputera
skopiowac, przeciez na pewno masz gotowe :-)

Nie mam. Audiobooków słucham na komórce :-)
Ale faktycznie chyba tak będzie najprościej. Dzięki za tip.

Mozna tez odtwarzac z file managera, wygodnie przegladajac katalogi ...
ale to ma jeszcze wieksze wady :-(

No i tak właśnie obecnie odtwarzam.
Bo dla mnie to ma mniejsze wady ;-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-10-20 15:14:54
Autor: SP4OLN

http://www.fivn.com/products/player.html

--
SP4OLN

Data: 2011-10-20 16:06:34
Autor: Q
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
http://www.fivn.com/products/player.html

....a cos podobnego odtwarzajacego ogg, mpc, itd? :)

Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

Data: 2011-10-20 16:11:19
Autor: Q

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j7p9us$is0$1news.task.gda.pl...
http://www.fivn.com/products/player.html

...a cos podobnego odtwarzajacego ogg, mpc, itd? :)

"Formats that the player tries to check if they can be played are: aac, amr, mid, mp3, mp4, ogg, wav and wma."
Ups, ogg jednak wspiera :)

Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

Podtrzymuje :)

Data: 2011-10-20 21:28:00
Autor: J.F.
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:11:19 +0200, Q napisa³(a):
[...]

Uwazaj - ogg to tylko kontener.
Czym naprawde skompresowane pliki ogg to nie wiesz, i czy odtwarzacz
potrafi to zdekompresowac to tez nie wiesz.

J.

Data: 2011-10-20 20:36:47
Autor: Mikolaj Machowski
J.F. napisał:
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:11:19 +0200, Q napisał(a):
[...]

W 90% przypadków to będzie Vorbis/Theora i to zapewne "autor
[informacji] miał na myśli".

m.

Data: 2011-10-20 21:57:21
Autor: Marcin Szumilas
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
Quoted:
Q (no@spam.pl)
in news:j7p9us$is0$1news.task.gda.pl

Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

Ja kiedyś używałem CorePlayera.

MSz

Data: 2011-10-26 13:12:40
Autor: Lebowski
W dniu 2011-10-20 16:06, Q pisze:
http://www.fivn.com/products/player.html

...a cos podobnego odtwarzajacego ogg, mpc, itd? :)

Przy okazji szukam od jakiegos czasu video playera
odtwarzajacego pliki flv sciagniete z youtube i tez dupa...

Na SmartMovie ida takze formaty strumieniowe, lacznie z flv.
Program jest calkiem przyjemny i funkcjonalny.

Data: 2011-10-21 12:07:16
Autor: Dominik & Co
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
W dniu 20-10-2011 15:14, SP4OLN rzecze:

http://www.fivn.com/products/player.html

Dzięki. O tyle lepszy, że można wybrać lokalizację,
gdzie szuka plików. Poza tym z grubsza to samo,
co systemowy...

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-10-21 06:54:13
Autor: VomitroN

Polecam TTPoda. Znakomity odtwarzacz. http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=35972

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2011-10-21 12:21:58
Autor: Dominik & Co
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
W dniu 21-10-2011 06:54, VomitroN rzecze:

Polecam TTPoda. Znakomity odtwarzacz.
http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=35972

Nie działa ("błąd systemu").

Symbian nie złamany (i raczej taki pozostanie,
certyfikat "wyrabia siÄ™" od poczÄ…tku sierpnia :-)

Znalazłem jeszcze takie cudo,
przeznaczone do audiobooków:

http://maudiobook.sourceforge.net/

Jest kod źródłowy (w m-shell), można podłubać
jakby co...

Rzucam się testować ;-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-10-21 15:45:46
Autor: Krystek
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
2011-10-21 12:21, Dominik & Co wysłał(a) wiadomość:

Zarejestrowałem się na SymbianSigned i udało się wyrobić certyfikat z IMEI do podpisywania aplikacji. Wcześniej zarejestrowałem się na S60certkey - http://www.s60certkey.com/ i oczywiście na wygenerowanie certyfikatu nie doczekałem się.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-22 13:51:10
Autor: Dominik & Co
W dniu 21.10.2011 15:45, Krystek pisze:

Zarejestrowałem się na SymbianSigned i udało się wyrobić certyfikat z
IMEI do podpisywania aplikacji. Wcześniej zarejestrowałem się na

Też mam. Tyle, że to wykastrowany certyfikat i daje niewiele
więcej, niż aplikacja samopodpisana.

--
Dominik & Co (z domku)

Data: 2011-10-22 02:19:15
Autor: VomitroN

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości news:j7rh46$a6t$1news.onet.pl...
[...]

A ile to roboty ze zlamaniem?  Nie szkoda ci zycia w cala ta zabawe podpisywania wszystkich aplikacji?

Data: 2011-10-22 13:59:10
Autor: Dominik & Co
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
W dniu 22.10.2011 02:19, VomitroN pisze:

A ile to roboty ze zlamaniem?

No, trochę. Kabelek, soft do flashowania (płatny lub lewizna),
szemrany ROM CHGW skąd i z czym na pokładzie (gdzieś czytałem,
że ktoś miał w takowym flashu żyjątko łączące się z netem
przy zablokowanym ekranie) ;-)

I przede wszystkim szkoda czasu, jeśli potrzebne toto
jest głównie dla zainstalowania chińskiego odtwarzacza mp3...

Nie szkoda ci zycia w cala ta zabawe podpisywania wszystkich aplikacji?

W piraty się nie bawię, aplikacje podpisywałem chyba ze trzy
(od dr Jukki).

--
Dominik & Co (z domku)

Data: 2011-10-22 17:50:56
Autor: VomitroN

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewski@nagmailu.invalid> napisał w wiadomości news:j7ub7c$99c$1news.onet.pl...
[...]

Mylisz pojecia. Lamanie symbiana to 5 minut pracy z kabelkiem USB.

I przede wszystkim szkoda czasu, jeśli potrzebne toto
jest głównie dla zainstalowania chińskiego odtwarzacza mp3...

Zawsze mozesz poszukac japonskiego z karaoke :)

Data: 2011-10-22 18:51:49
Autor: Dominik & Co
W dniu 22.10.2011 17:50, VomitroN pisze:

Mylisz pojecia. Lamanie symbiana to 5 minut pracy z kabelkiem USB.

Pisałem coś o czasie operacji?

I jeśli "mylę pojęcia", to poproszę o króciutki opis (może być link)
procedury bez użycia patchowanego romu niewiadomego pochodzenia
i z użyciem darmowego programu- bo tych dwóch elementów się czepiałem.
Dla E51, soft 410.34.001- jeśli ma znaczenie.

Zawsze mozesz poszukac japonskiego z karaoke :)

Wiem, że nie na czasie jestem (sinolodzy będą coraz częściej wysoko
cenieni), ale zdecydowanie wolę interfejs w językach białych ludzi,
najchętniej po angielsku :-)

--
Dominik & Co (z domku)

Data: 2011-10-24 15:26:36
Autor: VomitroN

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewski@nagmailu.invalid> napisał w wiadomości news:j7usc2$536$1news.onet.pl...
W dniu 22.10.2011 17:50, VomitroN pisze:

Mylisz pojecia. Lamanie symbiana to 5 minut pracy z kabelkiem USB.

Pisałem coś o czasie operacji?

Tak, pisaÅ‚eÅ› że "szkoda czasu"  :)

> [...]
i z użyciem darmowego programu- bo tych dwóch elementów się czepiałem.
Dla E51, soft 410.34.001- jeśli ma znaczenie.

Nie podales wczesniej o jaka wersje softu chodzi. Ale jeśli aktualizowales w telefonie, zawsze mozesz dokonac downgrade'u do wersji wczesniejszej. A co za tym idzie, znacznie latwiejszej do zlamania symbiana.
Natomiast, odnosnie szybkiego flashowania przez USB:
http://symbiane.pl/hack-i-wgrywanie-softu-jafem-s60v3-s60v5-s3-vt19051.htm

Wiem, że nie na czasie jestem (sinolodzy będą coraz częściej wysoko
cenieni), ale zdecydowanie wolę interfejs w językach białych ludzi,
najchętniej po angielsku :-)

Ta aplikacja jest spolszczona. Angielski mozna wybrac podczas instalacji.

Data: 2011-10-26 07:50:56
Autor: Dominik & Co
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
W dniu 24-10-2011 15:26, VomitroN rzecze:

Tak, pisaÅ‚eÅ› że "szkoda czasu"  :)

Pisałem, że szkoda czasu, nie "zajmie to
wiele czasu" :-)

A szkoda nawet tych pięciu minut
(pomijając fakt, że to tylko zapewne
czas samego flashowania) w celu instalacji
odtwarzacza do testowania, który by pewnie
za chwilę poleciał do kosza (widzę po screenach) ;-)

http://symbiane.pl/hack-i-wgrywanie-softu-jafem-s60v3-s60v5-s3-vt19051.htm

Rzeczone JAF i Phoenix są darmowe, czy płatne?

BTW: mAudioBookPlayer sprawdza siÄ™ przyzwoicie-
raczej przy nim zostanÄ™ :-)

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-10-26 08:30:34
Autor: VomitroN

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości news:j88742$doc$1news.onet.pl...

A szkoda nawet tych pięciu minut
(pomijając fakt, że to tylko zapewne
czas samego flashowania) w celu instalacji
odtwarzacza do testowania, który by pewnie
za chwilę poleciał do kosza (widzę po screenach) ;-)

Moze po prostu nie potrafisz zlamac tego symbiana i tylko wstydzisz sie przyznac :)
Jak kazdy swiadomy uzytkownik wie, zhackowany symbian uzyskuje zupelnie nowa funkcjonalnosc. Podpisywanie kazdej aplikacji wraz z wyrabianiem calego tego certyfikatu, to wlasnie najwieksza strata czasu. Ale jesli faktycznie masz tracic te 5 minut, by zainstalowac tylko jedna aplikacje, ktora z gruntu ci sie nie podoba, choc znasz ja wylacznie ze screenow, to dziwie sie, ze nie szkoda ci bylo kolejnych 5 minut na powyzsza odpowiedz w tym watku. Fakt, ze sam jestes autorem pytania o player mp3 do symbiana jest tu tym bardziej ubolewania godne i powoduje , ze ja wlasnie zaluje zmarnowania swoich 5 minut :)

Data: 2011-10-26 08:45:17
Autor: Dominik & Co
Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]
W dniu 26-10-2011 08:30, VomitroN rzecze:

Moze po prostu nie potrafisz zlamac tego symbiana i tylko wstydzisz sie przyznac :)

Nie chce mi się. Cholera, jak człowiek robi się leniwy na starość...

Jak kazdy swiadomy uzytkownik wie, zhackowany symbian uzyskuje zupelnie nowa funkcjonalnosc.

Hackowałem E50, z powodzeniem. Coś tam o tym wiem.

Podpisywanie kazdej aplikacji wraz z wyrabianiem calego tego certyfikatu, to wlasnie najwieksza strata czasu.

Wyrabiasz raz, podpisujesz spod prawokliku. A zwykle aplikacje po
prostu są już podpisane (sprawdzić, czy nie pirat).

Ale jesli faktycznie masz tracic te 5 minut, by zainstalowac tylko jedna aplikacje,
>ktora z gruntu ci sie nie podoba, choc znasz ja wylacznie ze screenow, to dziwie sie,

Jakby to była faktycznie kwestia 5 minut - zgoda. Ale (świadomie?)
pominąłeś, że trzeba jeszcze zakupić (lub spiracić, w co się nie bawię)
soft do flashowania, znaleźć shakowany rom, zrobić kopię na wypadek
itp.- to cała zabawa zaczyna się przedłużać.

A na screenach widać wszystko, to jak z radiem samochodowym- im więcej
odpustowych świecidełek na panelu tym gorsza jakość dźwięku :-)

> [...]
>ubolewania godne i powoduje , ze ja wlasnie zaluje zmarnowania swoich 5 minut :)

Nikt Ci nie każe się wypowiadać. A ja już napisałem, że znalazłem
aplikację, która mi odpowiada (może komuś w przyszłości to info się
przyda).

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-10-26 12:48:27
Autor: VomitroN

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości news:j88a9u$ohv$1news.onet.pl...

Nikt Ci nie każe się wypowiadać. A ja już napisałem, że znalazłem
aplikację, która mi odpowiada (może komuś w przyszłości to info się
przyda).

Szukales jakiegos odtwarzacza to i znalazles "JAKIS". Udanego odsluchu zycze :)

Data: 2011-10-26 13:07:34
Autor: Lebowski
W dniu 2011-10-26 07:50, Dominik & Co pisze:
W dniu 24-10-2011 15:26, VomitroN rzecze:

Tak, pisałeś że "szkoda czasu" :)

[...]

Ja uzywam i polecam FolderPlay, poniewaz ma opcje odtwarzania od ostatnio zatrzymanego miejsca.
Do audiobookow jest to idealne.

Jaki player mp3 na Symbiana? [ciut OT]