Jaki pokrowiec na R-1 ?

Data: 2012-06-06 16:02:31
Autor: Grzybol
Jaki pokrowiec na R-1 ?
Użytkownik "-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Mozecie polecic cos sprawdzonego ?
Ostatnio kupilem ten :
http://allegro.pl/pokrowiec-na-motocykl-skuter-moto-magnus-xl-i2342174017.
html i po tygodniu sie podarl od wiatru :-(((
--

Tak mi sie przypomnialo: znalem kiedys faceta, za komuny mial nowke fiata 125p. Trzymal go pod pokrowcem na parkingu pod blokiem. Rzadko jezdzil. Po miesiacu, zdjal pokrowiec, chcial na przejazdzke pojechac. Pod pokrowcem stal stary rozpadajacy sie fiat, kupa rdzy i syfilisu:-)

--
Grzybol

Data: 2012-06-06 16:07:38
Autor: AZ
Jaki pokrowiec na R-1 ?
On 06/06/2012 04:02 PM, Grzybol wrote:

[...]

Dokładnie. Miałem kiedyś pokrowiec przez miesiąc i więcej go już nie używałem. Jeżeli pokrowiec jest całkowicie nieprzemakalny to moto kisi się w środku, a jeżeli po jakimś czasie przemaka to i tak będzie mokre nawet jeszcze dobę po deszczu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-06 16:10:08
Autor: Grzybol
Jaki pokrowiec na R-1 ?
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

:-) To też. Temu gościowi po prostu ktos podmienil sprzeta, funkiel nowke na starego trupa:-) O tym pisalem.:-)

--
Grzybol

Data: 2012-06-06 18:15:29
Autor: RadoslawF
Jaki pokrowiec na R-1 ?
Dnia 2012-06-06 16:10, Użytkownik Grzybol napisał:

[...]

Lepszy numer miał gość który wiosną po zdjęciu pokrowca radiowóz
znalazł, na tylnym siedzeniu zdjęte koguty leżały.
Milicjanci się ucieszyli, właściciel pokrowca podobno nie bardzo.

Pozdrawiam

Data: 2012-06-06 20:22:36
Autor: __Maciek
Jaki pokrowiec na R-1 ?
Wed, 06 Jun 2012 18:15:29 +0200 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
napisał:

Lepszy numer miał gość który wiosną po zdjęciu pokrowca radiowóz
znalazł, na tylnym siedzeniu zdjęte koguty leżały.
Milicjanci się ucieszyli, właściciel pokrowca podobno nie bardzo.

Hehe też słyszałem tę opowieść. Sprawa rzekomo dotyczyła Poloneza :-)
A może się to komuś tam naprawdę przytrafiło? :-)

Jaki pokrowiec na R-1 ?