Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfr贸wki ??

Data: 2012-02-14 16:25:39
Autor: nom
Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfr贸wki ??

U偶ytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f3a3a99$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
Zastanawiam si臋 nad VIVA HD-50, bo jest ma艂y i sprytny,

Mam Wiw臋 HD-50, kupi艂em za 95z艂, jak za t膮 cen臋 bardzo dobry, nie zawiesza si臋, obraz bardzo 艂adny zar贸wno po RGB jak i HDMI (co nie jest tak oczywiste w innych dekoderach, wiem, bo mia艂em). Do tego ma wed艂ug mnie najlepszy pilot, inne dekodery maj膮 jakie艣 tandetne, kt贸re trzeba celowa膰 w stron臋 dekodera, 偶eby dzia艂a艂y.

Data: 2012-02-15 20:52:32
Autor: Robert Wa艅kowski
Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfr贸wki ??

Te偶 kupi艂em WIW臉 50. Nie maj膮c 偶adnego poj臋cia co wybra膰, wybra艂em najta艅szy.
Nie wiem jak cz臋sto inne si臋 zawieszaj膮, ale w ci膮gu tygodnia jak go mam raz musia艂em go zresetowa膰.
Czyli wy艂膮cz-w艂膮cz. Proporcje obrazu nie zmienia艂y si臋. A by艂o ustawione na AUTO.

Jak dla mnie rewelacja. Praktycznie tuner we wtyczce EURO.
Jedynie mo偶e brak mi PIP.

Robert

Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfr贸wki ??