Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfrówki ??

Data: 2012-02-14 12:09:46
Autor: Arek
Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfrówki ??
Polecam Wiwa hd 90. Niedrogi, 120 zł, obraz ok. Obsługa łatwa. Bez zastrzeżeń.
Pozdrawiam
Arek
Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f3a3a99$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
Witam fachowców :-)
Ojciec prosił mnie o zakup dekodera do jego telewizora CRT. Jaki dobry i nie drogi dekoder byście polecili ??
Zastanawiam się nad VIVA HD-50, bo jest mały i sprytny, NEO HD 80, ew. coś z CABELTECH'a. Nie mam w tym temacie żadnych doświadczeń i nie wiem co wybrać. Podstawowe kryteria, to duża czułość tunera, łatwa obsługa i możliwość podłączenia po EURO.

Pozdro
WOJtek

Jaki polecicie dekoder DVB-T do naziemnej cyfrówki ??