Jaki powinien byc prezydent ?

Data: 2010-02-15 09:59:11
Autor: cyc
Jaki powinien byc prezydent ?
Po  doswiadczeniach ostatnich lat wiemy juz , ze prezydentem powinna byc osoba majaca minimum 178 - 180 cm.wzrostu z waga nie przekraczajaca 85kg , nie posiadajaca wyksztalcenia prawniczego i taka  . Innym warunkiem jaki konstytucja powinna stawiac kandydatom , ktory to warunkek dotad tylko w jednym przypadku byl przestrzegany , to umiejetnosci myslenia chociazby w zakresie podstawowym .
Reszta jest mniej wazna bo w zasadzie rola tego przedstawiciela narodu powinna ograniczyc sie do funkcji reprezentacyjnych . To , ze wlasnie tak byc powinno pokazuja wszystkie dotychczasowe prezydentury bo nie ma takiej , poza tej Kwasniewskiego ( ta miala pare politycznych sukcesow ) , ktora moglaby sie czymkolwiek poszczycic . Jesli juz ktorys cos robil to tylko zle !.

cyc

Data: 2010-02-15 10:47:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlb2d7$6ct$1news.onet.pl...
[...]

Według ciebie wzorce powinniśmy czerpać ze "świetlanych przywódców" Lenina, Stalina, Mao Tse Tunga, Kim Ir Sena i im podobnych?

Data: 2010-02-15 14:14:35
Autor: cyc

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlb5tb$sbk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

becwal jestes mkarwan i straszny prymityw ! . To miala byc zlosliwosc ? .
Odpowiem Ci jendak Rydzyk nas prezydenta . Odpowiada wszystkim opisanym normom . Pewnie ma te 175 , choc jak przystalo na ksiedza niezle spasiony  , ale jest bezmyslny , nie ma wyksztalcenia bo przeciez te jego "doktoraty " i wogole tzw.studia , jak niektorzy glupcy mowia o seminariach to smiech na sali
Wypisz wymaluj kandydat . Jesli na dodatek uwzgledni sie , ze na jedno gwizdniecie z ambony zwolac jest w stanie pospolite ruszenie z armia babc dysponujaca najnowoczesniejsza bronia jaka jest krzyz w reku , to kandydatura juest conajmniej porzadna .

cyc

cyc

Data: 2010-02-15 14:31:12
Autor: mkarwan

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlbhc4$kol$1news.onet.pl...
becwal jestes mkarwan i straszny prymityw ! .

Eee tam, do ciebie to mi bardzo daleko!

Data: 2010-02-15 14:47:57
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no i wiadomo ze powinien przy tym wzroscie nie miec malego, co sie zdarza...tylko wielkiego i zeby to bylo widac.
srednio co 15 minut musialby dwuznacznie lapac sie za krocze a'la Michael Jackson...tak aby wszyscy wiedzieli kto tu rzOndzi.
Ciekawi mnie czy ty zawsze byles taki kretyn czy tylko robi ci sie tak na starosc
awe

Data: 2010-02-15 17:01:20
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-15 09:59, cyc pisze:
[...]
!.

cyc

Wygląd zewnętrzny jest mało istotny.. prezydentura to nie wybory "mister uniwersum"..

Nasz prezydent przede wszystkim  powinien słuchać woli swoich wyborców i być na ich usługi.. a nie na usługi obcego mocarstwa.

Data: 2010-02-15 20:27:01
Autor: konserwator
[...]

Masz wiele racji ale obraz przyszlego prezydenta w kontekscie Kwasnieskiego jest niepelny i zmataczony...
Ten prezydent, poza tym co Cyc wypisal, powinien byc jeszcze nalogowym alkoholikiem, nie moze miec skonczonych jakichkolwiek studiow i powinien czasami klamac w zywe oczy.
No i powinien miec ladna zone, ktora umie jesc bezy. Oczywiscie w brylantach!

Data: 2010-02-15 21:08:31
Autor: Prawusek

"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message

> [...]

czasami klamac w zywe oczy.
No i powinien miec ladna zone, ktora umie jesc bezy. Oczywiscie w

Janosik już nie żyje, a był to kawał chłopa i do tego aktor...

Data: 2010-02-15 21:36:44
Autor: marek czaplicki
cyc pisze:
[...]

a dlaczego nie kobieta? czy wśród kobiet nie znalazłoby się kilka kandydatur?

Data: 2010-02-16 09:51:29
Autor: konserwator

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlcb8s$gsf$1inews.gazeta.pl...
cyc pisze:
[...]

stad kandydatura sikorskiego ktory wczesniej byl kobieta...
(co godzi obie strony...)

Data: 2010-02-16 19:33:23
Autor: marek czaplicki
konserwator pisze:
a dlaczego nie kobieta? czy wśród kobiet nie znalazłoby się kilka kandydatur?

stad kandydatura sikorskiego ktory wczesniej byl kobieta...
(co godzi obie strony...)
no tak. przy parytecie 50/50 obstawia obydwie listy :-) .

Jaki powinien byc prezydent ?