Jaki prepaid Plusa?

Data: 2009-11-12 22:21:20
Autor: venioo
Jaki prepaid Plusa?
Przez najblizsze 3mies. bede mial duzo dzwonienia do plusa.
Mam tel. w orange (abo), wiec stwierdzilem, ze chyba najlepiej bedzie jak jakis prepaid PLUSA kupie.
Ktory teraz wychodzi najkorzystniej jesli chodzi o ceny polaczen glosowych?

pzdr
--
venioo

Data: 2009-11-12 22:30:52
Autor: kołdunka
Jaki prepaid Plusa?
Ktory teraz wychodzi najkorzystniej jesli chodzi o ceny polaczen glosowych?

jeśli plus to Fresh

jk

Data: 2009-11-13 07:05:23
Autor: phungus
Jaki prepaid Plusa?
kołdunka <ks425@nnnmial.pl> napisał(a):
jeśli plus to Fresh

jk

Jesli sim+ to:
1. Profil 'Tanio do Plusa' - 0,19 zl/min (http://www.simplus.pl/v.do?idx=1187785)
lub
2. Profil 'Wynurzenia w Plusie' - przy doladowaniu kwota 50-99 zlotych - 240
minut na rozmowy w Plusie. (http://www.simplus.pl/v.do?idx=1187772).

Pozdrawiam,
ph.

Data: 2009-11-14 09:48:34
Autor: Krabik
Jaki prepaid Plusa?
[...]

Zapomnieliscie:

3. Nielimitowane darmowe rozmowy z jednym wybranym numerem za 10zl/mies

Data: 2009-11-14 00:50:37
Autor: tomekjot
Jaki prepaid Plusa?
On 14 Lis, 09:48, "Krabik" <bezimie...@z.neta.pl> wrote:
> [...]

Zapomnieliscie:

3. Nielimitowane darmowe rozmowy z jednym wybranym numerem za 10zl/mies

ale i tak musi wydać 25/m-c albo 50/3m-ce

Data: 2009-11-14 10:34:12
Autor: Piotr
Jaki prepaid Plusa?
venioo wrote:
[...]

Z pre-paidów Plusa najkorzystniejszy jest mbankmobile ;)

pozdrawiam

Jaki prepaid Plusa?