Jaki prepaid - dla emeryta

Data: 2012-07-10 11:06:49
Autor: Walunek
Jaki prepaid - dla emeryta
Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie przy malych doladowaniach?
Mysle o Orange.

Data: 2012-07-10 03:28:08
Autor: Ircys
Jaki prepaid - dla emeryta
On 10 Lip, 11:06, "Walunek" <wyto...@wp.pl> wrote:
Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie przy
malych doladowaniach?
Mysle o Orange.

Play,
Wartość doładowania: 5-300 zł
Ważność połączeń wychodzących: 365 dni
Ważność połączeń przychodzących: 455 dni
http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/

Ircys

Data: 2012-07-10 11:09:06
Autor: Michal Tyrala
Jaki prepaid - dla emeryta
On Tue, 10 Jul 2012 11:06:49 +0200, Walunek wrote:
 Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
 W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie przy  malych doladowaniach?
 Mysle o Orange.

1. Play: 5zl, rok wychodzacych, 5 kwartałów przychodzących.
2. T-mobile: rok od ostatniego zdarzenia (ale wyglada ze chca od tego
   uciekac, wiec się upewnij czy jeszcze mozna miec jakas taryfe na
   tych warunkach).

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-10 13:12:20
Autor: Walunek
Jaki prepaid - dla emeryta
1. Play: 5zl, rok wychodzacych, 5 kwartałów przychodzących.
Play odpada bo nie da sie do nich wysylac sms ze strony WWW

2. T-mobile: rok od ostatniego zdarzenia (ale wyglada ze chca od tego
  uciekac, wiec się upewnij czy jeszcze mozna miec jakas taryfe na
  tych warunkach).
T-mobile schodzi na psy. Mam u nich komorke i jest coraz gorzej. Nie chce wsadzac innych na mine.

Data: 2012-07-10 11:23:00
Autor: Michal Tyrala
Jaki prepaid - dla emeryta
On Tue, 10 Jul 2012 13:12:20 +0200, Walunek wrote:
> [...]

>   tych warunkach).
 T-mobile schodzi na psy. Mam u nich komorke i jest coraz gorzej. Nie chce  wsadzac innych na mine.

Skoro juz podjales decyzje, ze wybierasz ,,Porencz polska'', to po co
było pytac? :-)

Data: 2012-07-10 13:49:18
Autor: Chris
Jaki prepaid - dla emeryta
Walunek nabazgrał(a):

T-mobile schodzi na psy. Mam u nich komorke i jest coraz gorzej. Nie chce wsadzac innych na mine.

A coś więcej bo mam TT i działa dobrze do tego powiększyli pakiety danych o nowe opcję, jak dla mnie idzie na lepsze.

Data: 2012-07-10 14:35:49
Autor: Walunek
Jaki prepaid - dla emeryta
A coś więcej bo mam TT i działa dobrze do tego powiększyli pakiety danych o nowe opcję, jak dla mnie idzie na lepsze.

moze faktycznie przesadzilem z narzekaniem.
A co sadzicie o tym?
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/karta/startery
12 miesiecy wychodzace i przychodzace.

Data: 2012-07-10 14:43:16
Autor: Walunek
Jaki prepaid - dla emeryta
a co sadzicie o Plus?
http://nakarte.plus.pl/prepaid/chce_zostac_klientem.html

Jest moze jakas strona WWW gdzie mozna zobaczyc porownanie prepaidow ze wszystkich sieci?
waznosc kont, oplaty, ile trzeba zasilac itp.

Data: 2012-08-14 22:45:13
Autor: John Kołalsky
Jaki prepaid - dla emeryta

Użytkownik "Walunek" <wytongi@wp.pl>

a co sadzicie o Plus?

Jak chciałem przenieść do innej sieci to wymusili wpłatę 5zł, więc ... odradzam

Data: 2012-07-11 13:09:02
Autor: Chris
Jaki prepaid - dla emeryta
[...]

Ja doładowałem parę dni temu i mam ważność do xx lipca 2013 roku  +1 miesiąc na odbieranie.

Data: 2012-07-11 13:48:46
Autor: J.F
Jaki prepaid - dla emeryta
Użytkownik "Walunek"  napisał w wiadomości
[...]

A masz telefon w t-mobile lub dziadek ma internet ?

Jesli masz, to mozesz dziadkowi skontrolowac stan konta i ewentualnie uzupelnic, jak dziadek ma internet, komputer lub smartfona i dobry wzrok to moze sam.

Bo jesli nie ... sprawdzenie konta z telefonu 4 gr.
Niby niemal nic, ale denerwuje :-)

J.

Data: 2012-07-11 13:05:36
Autor: J.F
Jaki prepaid - dla emeryta
Użytkownik "Walunek"  napisał w wiadomości grup
[...]

Mamy przenosnosc numerow, wiec niby nie wsadzasz.

J.

Data: 2012-08-14 22:47:38
Autor: John Kołalsky
Jaki prepaid - dla emeryta

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

No i właśnie w ramach tej przenośności Plus odmówił przeniesienia z powodu nieaktywności konta, wymuszając wpłatę 5zł

Data: 2012-07-23 06:36:44
Autor: Willik
Jaki prepaid ... SMS z www do Play.

Użytkownik "Walunek" <wytongi@wp.pl> napisał w wiadomości

Play odpada bo nie da sie do nich wysylac sms ze strony WWW

    Da się. Trzeba wysyłać SMSy poprzez TelePlay lub Skype'a.

Data: 2012-07-10 12:21:51
Autor: identyfikator: 20040501
Jaki prepaid - dla emeryta
Chce kupic dziadkowi jakiegos prepaida.
W jakiej sieci jest teraz dlugo wazne konto na dzwonienie i odbieranie przy malych doladowaniach?
Mysle o Orange.

ja to nie rozumiem co zrobiła Heyah... co miesiąc samo z siebie przedłuża mi się konto i nie muszę nic doładowywać... długo będzie trwała ta promocja?

Jaki prepaid - dla emeryta