Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?

Data: 2011-04-13 23:41:50
Autor: frank drebin
Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?
topek wrote:
Witam,
znajomy Anglik od czasu do czasu bywa w Polsce (powiedzmy raz na 2-3
miesiace).
Ma takie male urzadzenie ktore po wsadzeniu do niego karty sim robi za
router wifi dla komputerow.
huawei e585 wifi modem
Cos takiego:
http://allegro.pl/huawei-e585-usb-modem-router-wifi-mifi-3g-i1508282979.html

Ktorego operatora byscie polecali?
Moze byc wirtualny jak np mbank czy inny.

Przebywac bedzie raczej w terenach zurbanizowanych. Srednie i duze
miasta.
Myslalem o tym:
http://www.playmobile.pl/pl/promocja/play-karta/all-inclusive-internet/index.html

Co wy na to?
Jest cos lepszego.
Moze glupie pytanie, ale ta karta bedzie dzialac z tym urzadzeniem
wifi? Bo niektore simkarty maja takie ograniczenie (jesli sie nie
myle), ze mozna je tylko uzywac w telefonie a nie np w laptopie.

olej play, nie chce mi si臋 sprawdza膰 ale to chyba dalej na nadajnikach playa tylko.
Tu zerknij http://tinyurl.com/6zsmkyj albo konkretnie tu http://tinyurl.com/6zsmkyj
Chyba nic nie przebije, nie m贸wi膮c o zasi臋gu.
--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Data: 2011-04-14 09:38:36
Autor: Pszemol
"frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> wrote in message news:io55au$1htg$1news.ett.com.ua...
Tu zerknij http://tinyurl.com/6zsmkyj albo konkretnie tu http://tinyurl.com/6zsmkyj
Chyba nic nie przebije, nie m贸wi膮c o zasi臋gu.

Zgadzam si臋 z tym, 偶e orange free wydaje si臋 najlepsza
opcj膮 przedp艂aconego internetu, ale ciekawi mnie sk膮d
si臋 bior膮 te karty SIM na Allegro w takich cenach z takimi
limitami danych i limitami wa偶no艣ci karty, skoro bezpo艣rednio
u operatora, do艂adowanie za 50z艂 daje tylko 2G na 3 miesi膮ce?

Data: 2011-04-14 11:43:31
Autor: frank drebin
Pszemol wrote:
[...]

te偶 nie mam poj臋cia ale komentarze na allegro wskazuj膮 偶e wszystko jest ok.
--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Data: 2011-04-14 20:22:23
Autor: topek
W dniu 2011-04-13 23:41, frank drebin pisze:
[...]
najpierw dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

Znalazlem taka aukcje:
http://allegro.pl/6-2-gb-internet-orange-free-najtanszy-i-polecony-i1558872789.html
(posorotwalem po ilosci sprzedanych ofert w podanej przez Ciebie kategorii).
Czy te 6GB to jest miesiecznie czy rozlozone na cale pol roku?

No i jak sie pozniej utrzymuje taka karte przy zyciu?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Mo偶e Oko tylko mydli oko

Data: 2011-04-14 21:33:26
Autor: Artur Ma艣l膮g
Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?
W dniu 2011-04-14 20:22, topek pisze:
(...)
Witam,
najpierw dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

:)

[...]

Na 5 miesi臋cy.

No i jak sie pozniej utrzymuje taka karte przy zyciu?

Nie ma sensu na si艂臋 jej utrzymywa膰 przy 偶yciu - kupisz nast臋pn膮 :)
Prywatnie do lapka u偶ywam Orange Free od jakiego艣 roku (Play dosta艂
czerwon膮 kartk臋 za zasi臋g) i nie narzekam - za 50z艂 mam prawie 3GB na
3 miesi膮ce i zostaje mi z tego 2GB ;) Nadwy偶k臋 finansow膮 wygaduj臋
(upierdliwe, trzeba kart臋 do telefonu prze艂o偶y膰), ale ludzie je
sprzedaj膮/przelewaj膮, st膮d tak niskie ceny tych Orange Free na
Allegro.

Data: 2011-04-20 10:51:08
Autor: orcio
W dniu 2011-04-14 21:33, Artur Ma艣l膮g pisze:
[...]

Nowe oprogramowanie do modem贸w huawei pozwala gada膰 z kompa jak przez Skype w艂a艣nie w traki spos贸b wy艂膮cza艂em poczt臋 g艂osow膮 na karcie sim kt贸r膮 u偶ywam do netu.

orcio

Data: 2011-04-20 13:05:18
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-04-20 10:51, orcio pisze:
[...]

A jakie艣 szczeg贸艂y? Mam E220 i to co napisa艂e艣 by mi sporo u艂atwi艂o :)

Data: 2011-04-25 13:22:21
Autor: osiek
Artur Ma艣l膮g pisze:
[...]

a jest jaki艣 spos贸b by w OFnK wy艂膮czy膰 kompresj臋 grafiki? Troch臋 wkurzaj膮ce jest jak kompresuje zdj臋cia :( (na razie Orangutana u偶ywam jedynie w telefonie ale nied艂ugo pewnie i w lapku zaczn臋 a tu by si臋 przyda艂a nieskompresowana grafika)

Data: 2011-04-14 21:35:45
Autor: frank drebin
topek wrote:
[...]

wszystko masz w aukcji:
"Dzi臋ki karcie mo偶na korzysta膰 z internetu przez okres:
5 MIESI臉CY i transfer a偶 ponad 6 GB"
te 6Gb jest na ca艂y okres (czyli a偶 zejd膮) i na maks. 5 m-cy a liczy si臋 download i upload razem (czyli przegl膮daj膮c strony i tak idzie upload)

No i jak sie pozniej utrzymuje taka karte przy zyciu?
pewnie jak w normalnym orange, sko艅cz膮 si臋 gigabajty i koniec, mo偶esz kupi膰 zdrapk臋 czy do艂adowanie.
Sam u偶ywa艂em OFnK przez kilka m-cy w zesz艂ym roku i powiem ci, 偶e nad morzem mia艂em transfer w porywach 6mb/s.
Wtedy tylko nie wiedzia艂em, 偶e warto do艂adowywa膰 z allegro.
--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Data: 2011-04-14 22:49:23
Autor: Pszemol
Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?
U偶ytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:io7iaf$2s6q$1news.ett.com.ua...
Wtedy tylko nie wiedzia艂em, 偶e warto do艂adowywa膰 z allegro.

A dlaczego warto?

Data: 2011-04-14 23:01:53
Autor: frank drebin
Pszemol wrote:
U偶ytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
Wtedy tylko nie wiedzia艂em, 偶e warto do艂adowywa膰 z allegro.

A dlaczego warto?

z powodu ceny.
Normalnie wygl膮da to tak, 偶e kupujesz starter, 艂adujesz za 100 z艂 i jako bonus dostajesz 6Gb, co razem z twoj膮 st贸w膮 daje w sumie 7Gb na 5m-cy wa偶no艣ci.
A kupuj膮c na allegro za ~125z艂 masz 25Gb na 10 m-cy :) lub jak w aukcji linkowanej przez topka, 6Gb za ~30z艂

Warto?