Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?

Data: 2011-04-19 12:06:09
Autor: adresss
Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?
czesc,

ja ostatnio zglebialem podobny temat, tylko ze na wyjazdy np.
weekendowe i na ew. wakacje (w kraju).

W sumie wyszlo, ze Orange Free bedzie tym czyms, bo:

1. duzy zasieg 3G
2. starter wazny 1 rok (w celu doladowania jak potrzeba)
3. 1gr/100kB (rozne doladowania i rozne opcje GB) - no  chyba, ze cos
zle zrozumialem????

Czyli jak wyjezdzam na weekend, to kupuje starter za 5 zl (lub
zasilam) i aktywuje go i na sob/niedziele mam 200MB na transmisje. Nie
duzo za niewiele pieniedzy. Nastepny wyjazd za jakis czas. W skali
roku moze byc tego kilka razy. Wiec mysle, ze to byloby ok.

A jak teraz na tym tle wyglada plus i era?

--
ThinkXtra

Jaki prepaid do internetu mobilnego dla okazjonalnego usera?