Jaki prepaid do odbierania polaczen.

Data: 2014-02-26 00:31:04
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Jaki prepaid do odbierania polaczen.
Czolem!

Jaka obecnie siec pozwala na minimalny wklad (zasilenia), a daje w zamian
ekstremalnie dlugi okres odbierania polaczen?

T.V.

Data: 2014-02-26 13:32:19
Autor: redi
Jaki prepaid do odbierania polaczen.
Nie wiem jaki to dla Ciebie jest ekstremalnie długi okres, ale np. w Orange kupując starter i wysyłając smsa o treści START na nr 8002 masz rok ważne konto za 3zł (tyle kosztuje aktywacja rocznej ważności dla nowych klientów, poniżej 93dni stażu w sieci, powyżej 93dni aktywacja jest za darmo).

pozdr.
Radek

Data: 2014-02-26 15:25:37
Autor: dizel
Jaki prepaid do odbierania polaczen.
On Wed, 26 Feb 2014 00:31:04 +0100, "T.V.M1M2M3NMM4"
<szukajcie@znajdziecie.pl> wrote:

Czolem!

Jaka obecnie siec pozwala na minimalny wklad (zasilenia), a daje w zamian
ekstremalnie dlugi okres odbierania polaczen?

Weszło dzisiaj. Nju mobile masz konto ważne bezterminowo, ale co 187
trzeba wysłać darmowego smsa czy dalej korzysta się z numeru. Tu
szczegóły:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nju-mobile-po-wieki,2,3,30077.html
Wydane pieniądze to tylko koszt startera, można też z ofert prepaid
Orange przejść ale nie wiem jak z ważnością konta czy przy zmianie się
nie skraca.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-26 15:31:43
Autor: dizel
On Wed, 26 Feb 2014 15:25:37 +0100, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

musi być jeszcze doładowanie dowolną kwotą, więc nie wiem czy nie
taniej wyjdzie starter orange za 5pln, aktywacja rocznej ważności za
3pln, odczekanie 93 dni i potem to już można smsa w każdej chwili
wysyłać za free w każdym momencie.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-26 14:34:10
Autor: masti
Dnia pięknego Wed, 26 Feb 2014 15:31:43 +0100 osobnik zwany dizel napisał:

[...]

free w kaĹźdym momencie.

Pozdrawiam

"Wystarczy więc raz na pół roku albo potwierdzić dalszą chęć korzystania z numeru darmowym SMS-em, albo doładować konto dowolną kwotą." - *albo*

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-26 18:25:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki prepaid do odbierania polaczen.

"dizel" 47urg9dr9gfrj36tmbjd03vu4ukued5u67@4ax.com

Weszło dzisiaj. Nju mobile masz konto ważne bezterminowo,

Widzę, że Play nie musi być dla mnie ostatecznym opem...
Zaczynałem w Plusie, gdzie dostałem numer, który mi odpowiadał,
stamtąd przeszedłem do Ery (jedna z najgorszych inwestycji życia)
skąd przeskoczyłem do mBanku (IMO po Erze wszędzie jest bardzo
dobrze) a teraz jestem w Play, gdzie mam rok ważności i gdzie
najpierw mi zabrano to, co podarowano, a następnie obzdulono
dodatkowo z tego, co sam wpłaciłem... Za każdym razem winne
są nieporozumienia.

ale co 187 trzeba wysłać darmowego smsa czy dalej korzysta się z numeru.

Także wtedy, gdy zasila się konto?

Tu szczegóły:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nju-mobile-po-wieki,2,3,30077.html
Wydane pieniądze to tylko koszt startera,

Ile kosztuje przeniesienie od innego opa?
Jak pojmuję -- nic.

Data: 2014-02-26 15:33:55
Autor: dizel
[...]

Jest jeszcze takie coś jak W rodzinie, nie mylić z Rydzykowym w naszej
rodzinie, kupujesz starter albo wysyłasz do nich mail i przysyłają ci
do domu starter, po aktywacji każde doładowanie konta od 5pln wydłuża
ważność wychodzących na 2 lata więc dość sporo.

Pozdrawiam

Jaki prepaid do odbierania polaczen.