Jaki prepaid na Egipt [cd]

Data: 2011-12-24 14:01:02
Autor: Kriss
Jaki prepaid na Egipt [cd]
Post z 11-12-2011 "Ostatnio mbank mobile miał fajną ofertę
http://komorkomania.pl/2011/07/02/mbank-mobile-tani-roaming-na-wakacje ale
się skończyła. Szukam czegoś w tym guście - wyjeżdzam na 7 dni do Egiptu i
łączność z rodziną byłaby fajna po normalnych cenach a nie po 7 zl brutto
jak u mojego operatora u którego mam abonament ;) "

Sprawa wyglądała tak. Zakupiłem sobie na freeconet numer + zasiliłem konto na jakieś 30 zł. W Egipcie kupiłem karte Vodafone za 10 LE, doładowałem ją za 40 LE (1 Le = 0,6 zł). Koleś w punkcie uruchomił mi pakiet 50 MB / dziennie za 5 LE. Klient VOIP (CSipSimple na androdia) skonfigurowany tak by korzystać nie tylko z WiFi ale i z sieci gsm. W Hurghadzie praktycznie wszędzie Vodafone ma HSDPA, transerty >3700 kbps. Pakiet starczał na przejrzenie i odpowiedz na pocztę, na 30-40 minut dzwonienia do PL. No i ten koszt :) 31 gr / komórki i ok 6 gr / min na stacjonarne. Polecam na przyszłość innym tego typu rozwiązania, chyba taniej się nie da ;)

Jaki prepaid na Egipt [cd]