Jaki prepaid polecacie - zamiast tak tak?

Data: 2012-05-22 10:43:42
Autor: JerzyR
Jaki prepaid polecacie - zamiast tak tak?
Używałem TakTaka, ale z różnych powodów przeszedłem na Orange.
Niestety Blueconnect w TMobile działa lepiej niż w Orange. Internet/tel. nie zastanawia się zanim połączy, szybkość pobierania danych (nie chodzi mi o max transfery) jest lepsza w TMobile.
W Orange Free na karte masz po doładowaniu 50zł extra 2,7 GB danych za darmo.
Inni użytkownicy abo. Orange mogą do Ciebie dzwonić za darmo (Pogaduch w Orange za darmo).

Pozdrawiam
Jerzy (Orange Free User)

Jaki prepaid polecacie - zamiast tak tak?