Jaki preparat wiążący wodę w paliwie do dies la

Data: 2009-12-15 10:22:59
Autor: Lisciasty
Jaki preparat wiążący wodę w paliwie do dies la
On 15 Gru, 07:05, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:
Denaturat to chyba
nie bardzo do CR wi c co? Najlepiej aby starczy o na 2-3 tankowania i nie
kosztowa o fortuny.

A co ma CR do denaturatu? Flaszka na bak to stężenie poniżej 1%,
niemiaszkowie jeżdżą na biodieslach gdzie zdaje się 5% domieszek to
minimum
i jakoś dają sobie radę.

Pzdr.
L.

Data: 2009-12-15 22:14:58
Autor: Agent

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:b64bb152-ab04-4b3d-a170-48885b424c6as20g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie wiem co ma ale biodiesla do mojego nie zalecają lać. Poza tym taki denaturat jest bardzo "suchym" paliwem więc nie wiem jak wpływa na pompe i wtryski. Po trzecie czy olej napedowy miesza się z alkoholem?

Jaki preparat wiążący wodę w paliwie do dies la