Jaki preparat wiążący wodę w paliwie do diesla

Data: 2009-12-15 18:46:08
Autor: wowa
Jaki preparat wiążący wodę w paliwie do diesla

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:hg78vm$2ca$1news.onet.pl...
No i zima przyszła. Z moją hondziną 1,7 CTDi w zeszłe zimy kilka razy miałem przypadki że zgasł. Za kazdym razem paliwo zablokowało przewody i to nieraz nawet przy około -5 do -10. Przypuszczam, że przyczyną może być woda w paliwie. Pewnie się wykrapla woda z cieplejszego  paliwa które powraca z
A może radykalnie? Do mechanika, zdjąć bak, wypłukać, przewody też, wymienić filtry paliwa? Będzie nówka autko :)
Wojtek

--
Nie każde piwo to Żywiec!
..... Na szczęście :)

Data: 2009-12-15 22:16:43
Autor: Agent

Użytkownik "wowa" <wowa3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hg8i10$251$1inews.gazeta.pl...

[...]

Filtr paliwa wymieniam regularnie szybciej niz zaleca instrukcja. A z rozbieraniem to jakoś mam tak że dopóki działa to nie grzebię lub szukam łatwiejszego/tańszego sposobu. Poza tym nie będę przecież czyścił baku co zimę

Data: 2009-12-16 19:09:32
Autor: wowa

Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości news:hg8ubr$jun$1news.onet.pl...

[...]

Ale mówisz, że kilka razy sie już zdarzyło. Też nie lubię bez podstaw wydawać kasę/pracę, tylko jak pomyślę o rozmrażaniu auta gdzieś w nocy na bocznej drodze... :)
Wojtek

--
Nie każde piwo to Żywiec!
..... Na szczęście :)

Jaki preparat wiążący wodę w paliwie do diesla