Jaki prezydent tacy odznaczeni

Data: 2010-11-07 14:45:06
Autor: Antenka
Jaki prezydent tacy odznaczeni
Jaki prezydent, tacy odznaczeni
======================
Kolejny skandal zwiÄ…zany z odznaczeniami nadawanymi przez prezydenta
Bronisława Komorowskiego. Jeśli potwierdzą sie informacje podawane
przez portal TVN24.pl, w dniu Narodowego Święta Niepodległości 11
listopada Order Orła Białego, najwyższe odznaczenie państwowe ma
dostać Adam Michnik, redaktor naczelny "Gazety Wyborczej",· Jan
Krzysztof Bielecki, działacz Kongresu Liberalno-Demokratycznego i
Aleksander Hall, działacz Unii Demokratycznej. Na odznaczenie tych
osób nie odważył sie nawet Aleksander Kwaśniewski.

Order Orła Białego jest najstarszym i najwyższym odznaczeniem Rzeczpospolitej. Dotychczas nadawano go najwybitniejszym Polakom i cudzoziemcom. Otrzymała go· m.in Anna Walentynowicz, Jan Olszewski, Bogusław Nizieński, Andrzej Gwiazda, Leszek Balcerowicz, Władysław Bartoszewski.

Nie wiadomo, jakie jest stanowisko Kapitułu Orderu Orła Białego, w
skład której wchodzą – z urzędu prezydent Bronisław Komorowski,
Wiesław Chrzanowski, Andrzej Gwiazda i Bogusław Nizieński.· Nie
wiadomo również, czy zostali oni poinformowani o tym, kto otrzyma 11
listopada najwyższe odznaczenie państwowe.

Laureat Adam Michnik zasłynął z powiedzenia " odpieprz się pan od
generała" – chodziło o twórce stanu wojennego Wojciecha Jaruzelskiego
i z tego, że nagrał Lwa Rywina.· I ze zdjęć, jak pije wódke z
Kiszczakiem i Urbanem.

Laureat Jan Krzysztof Bielecki zasłynął z afery ze 120 metrowym
apartamentem w centrum Warszawy, który odkupił za bezcen od Agencji
Mienia Wojskowego.

Laureat Aleksander Hall, minister bez teki ds. współpracy z
organizacjami politycznymi i stowarzyszeniami w rzÄ…dzie Tadeusza
Mazowieckiego, był wiceprzewodniczącym Unii Demokratycznej. Ostatnio
utrzymuje siÄ™ m.in. z publikacji zamieszczanymi w "GW".

http://www.wolnapolska.pl/index.php/jaki-prezydent-tacy-odznaczeni.html

Hańba!

Antenka

Data: 2010-11-08 00:32:11
Autor: boukun

=======================

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Za to innych wrogów odznaczał
http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/browse_frm/thread/80a14874251e5efa/770b180cf07518fe?hl=pl&q=stolzman+orla+bialego+dla+supruniuka+boukun#770b180cf07518fe

boukun

Data: 2010-11-08 08:06:15
Autor: Azor jest peda³em
Jaki prezydent tacy odznaczeni

U¿ytkownik "Ka³tenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³

Order Or³a Bia³ego jest najstarszym i najwy¿szym odznaczeniem Rzeczpospolitej. Dotychczas nadawano go najwybitniejszym Polakom i cudzoziemcom. Otrzyma³a go. m.in Anna Walentynowicz, Jan Olszewski, Bogus³aw Nizieñski, Andrzej Gwiazda, Leszek Balcerowicz, W³adys³aw Bartoszewski.

Od kiedy to dla ciebie trans, do wybitnych Polaków nale¿± Leszek Balcerowicz, czy W³adys³aw Bartoszewski?

Przemys³aw Warzywny

--

Dupowaty Hitler ju¿ siê potkn±³ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy,
 o Joannê Kluzik-Rostowsk± i ch³opkê El¿bietê Jakubiak.

Data: 2010-11-08 09:58:00
Autor: boukun
Jaki prezydent tacy odznaczeni

U¿ytkownik "Azor jest peda³em" <Broñmy RP przed pisem@..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ib87ha$1sr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale mi "najwybitniejsi" mieszanka gówna, mo¿na rzec szkodników...

Order ten jest poni¿eniem teraz dla nagradzanego..., zeszmacony...

Nic innego, jak kontynuacja ¿ydomanii po Stolzmanie i Kalksteinie...

Data: 2010-11-08 16:55:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-07 23:45, Antenka pisze:
[...]

I po m.in. takich sprawach siÄ™ poznaje męża stanu i odróżnia od maÅ‚ostkowego kmiotka  który siÄ™ dorwaÅ‚ do koryta:-( .

Pozdrawiam:-)

Data: 2010-11-08 09:38:52
Autor: Antenka
On 8 Lis, 16:55, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Mazowieckiego, był wiceprzewodniczącym Unii Demokratycznej. Ostatnio
> utrzymuje siÄ™ m.in. z publikacji zamieszczanymi w "GW".

I po m.in. takich sprawach się poznaje męża stanu i odróżnia od
małostkowego kmiotka  który się dorwał do koryta:-( .

Kmiota, Jadrysiu, kmiota! :-E  I sprzedawczyka ze spalonych WSI i
głodujących miast. :D.

Antenka

Pozdrawiam :-*

 Pozdrawiam:-)