Jaki prezydent taka kancelaria.

Data: 2009-09-20 21:47:00
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Jaki prezydent taka kancelaria.
Dwa oświadczenia ludzi Lecha Kaczyńskiego w sprawie jednego wywiadu nie zdarzają się co dzień. Sprostowanie do słów Piotra Kownackiego ogłosiła Małgorzata Bochenek, którą były szef kancelarii nazwał "najważniejszą osobą w Pałacu". - Nie jestem sitem decydującym o czym dowiaduje się prezydent - napisała minister. Wywiad skrytykował też szef gabinetu prezydenta.

Rzadko który wywiad wywołuje dwa oświadczenia prezydenckich urzędników w ciągu tego samego dnia. Sytuacja jest dla ludzi prezydenta o tyle niekomfortowa, że muszą polemizować ze swoim niedawnym zwierzchnikiem. Rano szef gabinetu Lecha Kaczyńskiego Maciej Łopiński prostował słowa Kownackiego dla "Rzeczpospolitej". Były szef kancelarii powiedział, że jego następca - Władysław Stasiak i Maciej Łopiński podzielali jego krytyczną ocenę funkcjonowania kancelarii. Łopiński w oświadczeniu zaprzeczył i bronił osoby obwinianej przez Kownackiego - Małgorzaty Bochenek. Później na oświadczenie zdecydowała się sama zainteresowana.

Nie jestem sitem decydującym o czym dowiaduje się prezydent

Bochenek na stronie prezydenta opublikowała sprostowanie "nieprawdziwych informacji" z wywiadu z Kownackim. Chodzi o słowa: "Prezydent musi zajmować się dosłownie wszystkimi dziedzinami życia społecznego, politycznego i gospodarczego, bezpieczeństwem. Ilość materiałów spływających do kancelarii jest kolosalna i to minister Bochenek jest sitem decydującym o czym dowiaduje się prezydent, co trafia na jego biurko". - Sugestia, iż to ja jestem "sitem decydującym o czym dowiaduje się prezydent, co trafia na jego biurko" jest oczywiście nieprawdziwa i Piotr Kownacki jako były szef kancelarii powinien o tym doskonale wiedzieć - napisała w swoim sprostowaniu Małgorzata Bochenek.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7059814,Burza_u_prezydenta_po_wywiadzie_Kownackiego__Bochenek_.html

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego.

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Jaki prezydent taka kancelaria.