Jaki prezydent, taka kancelaria.

Data: 2010-02-21 21:45:16
Autor: Artur Borubar
Jaki prezydent, taka kancelaria.
Rzecznik naszego MSZ zwraca uwagę, że zgodnie z protokołem dyplomatycznym Kancelaria Prezydenta za pośrednictwem MSZ powinna poinformować o wyjeździe Lecha Kaczyńskiego do Katynia urząd prezydenta Rosji, a nie rosyjską ambasadę w Warszawie. Od soboty trwa zamieszanie z listem autorstwa Kancelarii Prezydenta.

http://www.dziennik.pl/polityka/article554809/Ambasada_Rosji_to_zly_adresat_.html

Przemek

"Rzecznik MSZ Piotr Paszkowski zwraca jednak uwagę, że zgodnie z regułami protokołu dyplomatycznego Kancelaria Prezydenta za pośrednictwem MSZ powinna poinformować o wyjeździe Lecha Kaczyńskiego urząd prezydenta Dimitrija Miedwiediewa, a nie rosyjską ambasadę w Warszawie. "W takim przypadku informację w formie noty dyplomatycznej nasza ambasada przekazałaby Rosjanom. Nie byłoby możliwości zagubienia czegokolwiek" - mówi DGP Paszkowski."

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/ Jeszcze 304 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-02-22 13:52:55
Autor: konserwator

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hls60v$69p$1news.onet.pl...
[...]

No debil debilizmy wpastowal...
Od tego sa ambasady, zeby za ich pomoca informowac wladze akredytowanych krajow!
Ale skad Kałecki czy Sikorski maja o tym wiedziec...

Data: 2010-02-22 14:12:15
Autor: MH
> [...]

Od tego sa ambasady, zeby za ich pomoca informowac wladze akredytowanych krajow!
Ale skad Kałecki czy Sikorski maja o tym wiedziec...
===========================

Nie jestem ekspertem od protokołów dyplomatycznych , nie mniej jednak
jakakolwiek ta procedura by nie była , ślad/dowód złożenia dokumentu winien
być !!  A skoro go nie ma , wniosek jest zgodny z tytułem wątka.

MH --

Data: 2010-02-22 15:00:01
Autor: -heÂŽsk-
Jaki prezydent, taka kancelaria.
On Mon, 22 Feb 2010 13:52:55 +0100, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 [...]

Od tego sa ambasady, zeby za ich pomoca informowac wladze akredytowanych krajow!
Ale skad Kałecki czy Sikorski maja o tym wiedziec...

  fakt jest faktem, ze brata prezesa pis ruskie nie lubia,
  a tak przy okazji - sikorski byl ministrem u jaroslawa,
  jak prezes pis mogl zrobic ministrem takiego gamonia?
  by bardziej bolalo: lepper i giertych tez byli szychami
  w rzadzie jaroslawa kaczynskiego. szach i mat ! ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Jaki prezydent, taka kancelaria.