Jaki producent pieca do CO

Data: 2010-04-15 16:37:11
Autor: stclaus
Jaki producent pieca do CO
Witam,

Przerabiam ogrzewanie. Instalator dał mi do wyboru piec producenta: Vaillant lub Wolf?

Którego polecacie?

dzięki za pomoc
stclaus

Data: 2010-04-15 21:29:23
Autor: Art
Jaki producent pieca do CO

Użytkownik "stclaus" <stclaus@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hq788h$28a$1news.onet.pl...
Witam,

Przerabiam ogrzewanie. Instalator dał mi do wyboru piec producenta: Vaillant lub Wolf?

Którego polecacie?

Tego którego masz sprawdzony serwis w pobliżu

Data: 2010-04-15 22:21:28
Autor: stclaus
Jaki producent pieca do CO
W dniu 2010-04-15 21:29, Art pisze:

Tego którego masz sprawdzony serwis w pobliżu

Serwisy są oba w moim mieście. Instalator współpracuje z obydwoma, tak wiec z nimi nie ma problemów. Sprawdzić nie miałem nigdy jak bo nie mam pieca takiego wcześniej.

stclaus

Data: 2010-04-21 10:27:33
Autor: Adam
Jaki producent pieca do CO

U¿ytkownik "stclaus" <stclaus@autograf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hq788h$28a$1news.onet.pl...
Witam,

Przerabiam ogrzewanie. Instalator da³ mi do wyboru piec producenta: Vaillant lub Wolf?

Którego polecacie?

Vaillant i zapominasz ze masz w domu piec

pozdr.

Jaki producent pieca do CO