Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat

Data: 2011-02-23 23:48:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat
Dante pisze:

Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
jej 18-tych urodzin.

Co polecacie?

Różne propozycje już padły, ale możesz też to tego podejść z innej strony i pomyśleć nad jakąś polisą (np. coś w rodzaju Aviva Absolwent - tyle, że nie wiem czy przy poziomie 50zł/mc jest coś podobnego dostępne na rynku). To Ci raczej *nie* zagwarantuje takich samych osiągnięć jak inwestowanie bezpośrednio w lokaty/fundusze/akcje/złoto/cokolwiek, ale za to polisa na życie (*Twoje* życie) gwarantuje (hm...), że przynajmniej jakiś kapitał się zawsze uzbiera, nawet jakby Cię jutro przejechał samochód. W końcu 18 lat to sporo czasu...

--
MiCHA

Data: 2011-02-24 00:45:53
Autor: Pr0NET
Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat
On Feb 23, 11:48 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl>
wrote:
Dante pisze:

> Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
> wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
> jej 18-tych urodzin.

> Co polecacie?

Różne propozycje już padły, ale możesz też to tego podej¶ć z innej
strony i pomy¶leć nad jak±¶ polis± (np. co¶ w rodzaju Aviva Absolwent -
tyle, że nie wiem czy przy poziomie 50zł/mc jest co¶ podobnego dostępne
na rynku). To Ci raczej *nie* zagwarantuje takich samych osi±gnięć jak
inwestowanie bezpo¶rednio w lokaty/fundusze/akcje/złoto/cokolwiek, ale
za to polisa na życie (*Twoje* życie) gwarantuje (hm...), że
przynajmniej jaki¶ kapitał się zawsze uzbiera, nawet jakby Cię jutro
przejechał samochód. W końcu 18 lat to sporo czasu...

--
MiCHA

No to już jest bardzo dobra propozycja, polisa to m±dry wybór.

Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat