Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat

Data: 2011-02-24 13:10:06
Autor: KJ Siła Słów
Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat
W dniu 2011-02-23 10:36, Dante pisze:

Zobowiazalem sie w dniu chrztu, ze bede
wplacal mojej chrzesnicy 50 zl miesiecznie do
jej 18-tych urodzin.

Fundusz inwestujący w surowce energetyczne?

10 gram złota co roku?

IMO tyle zeby jej na dobre studia starczylo mozna uzbierac, a jak skonczy dobre studia to powinna sobie dac rade w zyciu.
:-)

KJ

Data: 2011-02-24 19:22:56
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:ik5hr2$7f2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Np socjologię, filologię, filozofię albo teologię.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-25 16:08:03
Autor: Feniks
Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat
no na przyklad ...

Jaki produkt dla chrzesnicy na przyszle 18 lat