Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) ?

Data: 2010-03-09 18:06:35
Autor: Diseq
Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) ?
Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) bez problemu Ĺ‚Ä…czy siÄ™ ze sterownikiem Simos, w VW z silnikiem 1,6 SR ( AKL )?
Chciałbym zrobić adaptację przepustnicy, lecz mój mechanik nie ma odpowiedniego urządzenia :) tzn ma ale są jakieś problemy z tą adaptacją .
I jeszcze jedno pytanko , wyskakują mi błedy sondy lambda. Przekroczenie górnego zakresu, czy coś w tym stylu.
Czy sonda już do wymiany , czy możebyć inna przyczyna.
Pozdrawiam.
Ps. jak by co to szukam "machera" w Krakowie

Data: 2010-03-09 23:53:25
Autor: Bartek
Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) ?
Użytkownik "Diseq" <art@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hn5v6p$2np$1news.task.gda.pl...
Jaki program ( VAG-COM , VWtool ) bez problemu ł±czy się ze sterownikiem Simos, w VW z silnikiem 1,6 SR ( AKL )?

chyba oba sie polacza;) vag-com, vwtool, polski vag. sproboj. jak masz interfejs - 60 zl - to nic nie ryzykujesz.
byle bys dobrze porty po ustawial.

Chciałbym zrobić adaptację przepustnicy, lecz mój mechanik nie ma odpowiedniego urz±dzenia :) tzn ma ale s± jakie¶ problemy z t± adaptacj± .

nie we wszystkich silnikach robilo sie adaptacje. ale w twoim już pewnie tak.
na forum.wvgolf.pl znajdziesz raczej wszystko co ci potrzebne, tzn jak to zrobic, jakie wartosci itp.  poszukaj.

I jeszcze jedno pytanko , wyskakuj± mi błedy sondy lambda. Przekroczenie górnego zakresu, czy co¶ w tym stylu.
Czy sonda już do wymiany , czy możebyć inna przyczyna.
 zabogata mieszanka?

trodno wyczuc co tam u ciebie siedzi,

--
Pozdrawiam, Bartek