Jaki program "atlas drogowy" dla Symbiana?

Data: 2011-05-07 12:49:15
Autor: Marcin N
Jaki program "atlas drogowy" dla Symbiana?
Witam,

Szukam jakiegoś programu, który zastąpiłby atlas drogowy Polski i Europy i działałby pod Symbianem.
Chodzi o program, który nie będzie potrzebował Internetu do prawidłowego działania.

Data: 2011-05-07 13:26:00
Autor: Tomek

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał:

Szukam jakiegoś programu, który zastąpiłby atlas drogowy Polski i Europy i działałby pod Symbianem.
Chodzi o program, który nie będzie potrzebował Internetu do prawidłowego działania.

Nokia Maps tak też umie działać, jeśli wcześniej ściągniesz odpowiednie mapy na kartę pamięci. To się nazywa przeglądanie map metodą offline.

Data: 2011-05-07 15:14:32
Autor: AL
W dniu 2011-05-07 12:49, Marcin N pisze:
[...]

procz NokiaMaps jest jeszcze Sygic, Garmin XT
+ odpowiednio pojemna karta by pomiescic wszystkie mapy

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-05-07 19:50:13
Autor: Marcin N
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq3gjo$ab8$1@inews.gazeta.pl...

[...]

===========

A coś darmowego?

Data: 2011-05-07 20:12:55
Autor: darnok
On 2011-05-07 19:50, Marcin N wrote:
Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

> procz NokiaMaps jest jeszcze Sygic, Garmin XT
> + odpowiednio pojemna karta by pomiescic wszystkie mapy

A coś darmowego?

nokia maps (ovi maps) jest darmowe, jesli nie bedziesz korzystal z funkcji nawigacyjnych (one wymagaja platnych licencji w starszych telefonach, w nowszych i nawigacja jest darmowa)

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-05-07 21:17:57
Autor: ToMasz
Marcin N pisze:
[...]

chybaCie koledzy nie lubią. :)
masz co nieco za darmochę:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Symbian

Jak już protestujesz to bądź tak miły i dla potomnych napisz co wybrałeś
i dla czego.

ToMasz

Data: 2011-05-08 08:14:46
Autor: J.F.
On Sat, 07 May 2011 21:17:57 +0200,  ToMasz wrote:
[...]

Odnosnie powyzszego - projekt OSM jest amatorski. Jezdza sobie
pasjonaci z gps'ami, rysuja potem mapy na podstawie logow, i wrzucaja
we wspolna baze. W rezultacie pokrycie ma w kratke - sa miejsca az za
dobrze rozrysowane, sa miejsca gdzie jest biala plama. Bywaja
niespodzianki ze np droga ma przerwe .. i juz routing ja ominie.

W Polsce jest silna grupa garminowcow i robi projekt UMP - czasem
transferuja mapy do OSM.

J.

Data: 2011-05-08 09:47:35
Autor: ToMasz
J.F. pisze:
[...]

znasz inne darmowe mapy na telefon?

ToMasz

Data: 2011-05-08 14:56:00
Autor: J.F.
On Sun, 08 May 2011 09:47:35 +0200,  ToMasz wrote:
J.F. pisze:
[...]

Przestrzegam tylko ze niekoniecznie musi byc z powyzszego zadowolony.
Program darmowy .. a jak nawigacja zle poprowadzi to wiecej na paliwo
i mapy wyda.

a darmowo -  Nokia na niektore nokie.

J.

Jaki program "atlas drogowy" dla Symbiana?