Jaki program narzedziowy do testowania predkosci zlacza (wbudowanego gniazda) kart SD/SDHC/XC?

Data: 2020-04-16 16:55:11
Autor: Emru
Jaki program narzedziowy do testowania predkosci zlacza (wbudowanego gniazda) kart SD/SDHC/XC?
możesz użyć do tego polecenia hdparm -t <urz±dzenie>

Data: 2020-04-16 20:02:41
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki program narzedziowy do testowania predkosci zlacza (wbudowanego gniazda) kart SD/SDHC/XC?
Poszperałem i znalazłem polecane (choć to do¶ć duże programy):

* Cristal Disk Mark
** AJA System Test
*** Blackmagic Disk Speed Test (jednak trudno znaleĽć link do instalki na Win/Linuxa)

Do tego okazuje się, że H2TestW jednak widzi karty SD/SDHC/XC w wewnętrznym czytniku kart.

Jaki program narzedziowy do testowania predkosci zlacza (wbudowanego gniazda) kart SD/SDHC/XC?