Jaki programik odtwarza surround sound w kompie? (=przekazuje na wzmacniacz)

Data: 2010-09-11 14:43:41
Autor: ColgatesBilly
Jaki programik odtwarza surround sound w kompie? (=przekazuje na wzmacniacz)
Dotychczas dziala mi tylko najnowszy POWERDVD

Natomiast, wszystkie MediaPlayerClassic, SMPlayer, VLC ani mru-mru, tylko stereo..

PS to zdaje sie zalezy od kompatybilnosci karty.
Ja mam HP i karte Realtek - ale jak to mozliwe, by tworcy tych programikow nie
uwzgledniali tak popularnego HP i Realtec..

Moze ktos zna jakis inny?

P-KoL

Data: 2010-09-11 22:26:15
Autor: ColgatesBilly
Jaki programik odtwarza surround sound w kompie? (=przekazuje na wzmacniacz)
Obywatel "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> podejrzany w sprawie nr news:SXJio.21279$136.3450uutiset.elisa.fi zeznal co nastepuje
[...]

No to jak odtwarzacie filmy z AC3 na wzmacniaczu z kompa?

KoL

Data: 2010-09-11 22:04:12
Autor: [MF] PL
2010-09-11 21:26, ColgatesBilly napisal (a):
[...]

Ustawiasz opcję w kodekach - SPDIF Pass-through. Obojętnie czy to jest ffdshow czy ac3filter, czy cokolwiek innego. Każdy program wypuści Ci wtedy bitstream do amplitunera. Dotyczy to też DTS. Ffdshow przez hdmi wypuszcza też formaty hd.

Jaki programik odtwarza surround sound w kompie? (=przekazuje na wzmacniacz)