Jaki projektor FullHD kupic?

Data: 2010-03-07 16:05:17
Autor: Kasder
Jaki projektor FullHD kupic?
Chcialbym kupic projektor FullHD, do ogladania filmow i seriali. Cenowo tak max 4tys, oczywiscie jak najlepsza jakosc w tej cenie. Co byscie polecili dobrego? Do tego jaki ekran sobie kupic? Pokoj mam mniej wiecej 5m x 6m. Ogladam z 3-4m (aktualnie tv fhd 42'' lcd)

Data: 2010-03-07 21:53:51
Autor: glang
[...]

a skąd sygnał full HD??
poczytaj kilka wątków niżej :))
pzdr
GL

Data: 2010-03-07 23:10:48
Autor: Kasder
Jaki projektor FullHD kupic?
a skąd sygnał full HD??
poczytaj kilka wątków niżej :))

Mam urzadzenia ktore potrafia wysylac sygnal FullHD, mam tez material FHD takze spokojna glowa :)

Data: 2010-03-07 22:04:46
Autor: wirefree
Kasder pisze:
[...]

Jakich seriali ? kapiat kloss czy Majka bez jajka?
:):):)

Data: 2010-03-07 23:11:31
Autor: Kasder
Jaki projektor FullHD kupic?
> Jakich seriali ? kapiat kloss czy Majka bez jajka?

Czy to istotne jakich? pytalem o co innego.

Jaki projektor FullHD kupic?