Jaki prostownik/ładowarka do akumulatora?

Data: 2011-08-26 09:34:28
Autor: Jacek
Jaki prostownik/ładowarka do akumulatora?
Jak ma być na wszelki wypadek, to kup najprostszy prostownik bez żadnej automatyki. Będzie służył prawie wyłącznie do podładowania, jak aku padnie, a więc wybierz taki z większym prądem - min 6 A, żeby nie trzeba było czekać pół godziny.
Automat często wogóle nie wystartuje, jak aku padnie zupełnie, a zwykłemu jest to obojętne i zawsze ładuje.
Ja kupiłem marketowego Boscha 4 A, co w praktyce oznacza, że daje 2,5A.
Jak w zimie aku odmówi współpracy to i tak biorę prostownik samoróbkę z lat 80-tych i daję 10 minut 10 A i zawsze zapali.
Jacek

Jaki prostownik/ładowarka do akumulatora?