Jaki prosty LCD 28 cali?

Data: 2009-03-13 12:59:03
Autor: Skylla
Jaki prosty LCD 28 cali?

Zastosowanie: oglądanie kablówki (UPC cyfrowa) i filmów z dvd,
w niedużym pomieszczeniu (32 cale to już za dużo).
Na czym mi zależy: na dobrych kątach i dobrej czerni.
Nie ma LCD mniejszych niż 32'' z dobrymi kątami.

Data: 2009-03-15 13:27:14
Autor: Kot Prezydenta
Jaki prosty LCD 28 cali?

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:gpdhvk$dim$1news.onet.pl...

Zastosowanie: oglądanie kablówki (UPC cyfrowa) i filmów z dvd,
w niedużym pomieszczeniu (32 cale to już za dużo).
Na czym mi zależy: na dobrych kątach i dobrej czerni.
Nie ma LCD mniejszych niż 32'' z dobrymi kątami.

sharp robi w swych liniach 26"

Data: 2009-03-16 14:45:52
Autor: Jakub Witkowski
Jaki prosty LCD 28 cali?
Kot Prezydenta pisze:

Na czym mi zależy: na dobrych kątach i dobrej czerni.
Nie ma LCD mniejszych niż 32'' z dobrymi kątami.

sharp robi w swych liniach 26"

Masz na myśli, że robi 26 a nie 28 (oczywiście, moja pomyłka),
czy o to, że robi 26" z przyzwoitymi kątami?

Data: 2009-03-17 08:55:37
Autor: Kot Prezydenta
Jaki prosty LCD 28 cali?

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:gpll61$14nm$1news2.ipartners.pl...
Kot Prezydenta pisze:

[...]

To drugie, sharp ma równie dobre 26" jak inne większe modele w danej linii (ale też czasem nietanie)

Jaki prosty LCD 28 cali?