Jaki rachunek "zagraniczny" z możliwością założenia w PL

Data: 2012-08-05 20:58:29
Autor: c00ba
Jaki rachunek "zagraniczny" z możliwością założenia w PL
Witam

Pytanie jest w istocie proste, ale jeśli ktoś uzna to za śmietnik, SPAM etc. to very sorry - nie miałem takich intencji ;-)
Jak mówię - pytanie jest w istocie proste. Mam na koncie w pewnym systemie "internetowo_zarobkowym" 20 USD. Pomijając już kwestię tego, ile kosztowała mnie będzie wypłata/przelew na PayPal i czy to opłacalne (bo zapewne ten ca$h zostanie przelany wedle jakiegoś kursu, nie bez przewalutowania) zastanawia mnie inna rzecz. Nie wiem - może się mylę, ale wydaje mi się, że środki zgromadzone na PP nie są oprocentowane. Pomyślałem zatem, aby (gdyby była takowa możliwość) założyć jakieś konto na te naście/dzieścia USD, żeby pieniądze nie leżały tak bezczynnie tylko ewentualnie mogły procentować, gdyby się dało. Być może mógłbym zrobić przelew na posiadane konto Inteligo, ale wtedy przelali by mi te $ w PLN i mógłbym na tym przewalutowaniu stracić. Czy zatem istnieje w PL możliwość założenia takiego konta, żeby przelać bezpośrednio tę kwotę w USD na konto i żeby ta kwota zarabiała, a nie jej odpowiednik w PLN, a wymiany dokonywać dopiero wówczas, gdybym zdecydował się ten cash wypłacić ? Czy słyszał ktoś o możliwości założenia czegoś takiego ? Jeśli tak to będę z góry serdecznie zobowiązany za jakieś info ;-). Pozdrawiam :-)
   --

Jaki rachunek "zagraniczny" z możliwością założenia w PL