Jaki router dla neostrady 40 Mb

Data: 2012-09-19 19:20:06
Autor: PK
Jaki router dla neostrady 40 Mb
On 2012-09-19, Great Cornholio <> wrote:

Jaki router polecacie do neostrady 40 Mb. teraz mam 10 Mb i linksysa wag 200 i bardzo dobrze sie sprawuje ale chyba nie da rady na 40 Mb. Preferuje linksys.

Przezabawna historia. Sam jestem w podobnej sytuacji, a szukaj膮c online
opinii natrafiam na sporo podobnych w膮tk贸w. WAG200G naprawd臋 by艂 hitem
sprzeda偶owym :D.

Co do samego po艂aczenia, to WAG powinien da膰 rad臋. Kwesti膮 otwart膮
jest stabilno艣膰 po艂aczenia i transfer.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-19 21:31:44
Autor: Irokez
Jaki router dla neostrady 40 Mb
U偶ytkownik "PK" <kosu@nospam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:slrnk5k6t2.1gb.kosulocalhost.localdomain...
On 2012-09-19, Great Cornholio <> wrote:
[...]

1. WAG200N nie da rady na VDSL
2. ma bardzo n臋dzny sasi臋g WiFi (w por贸wnaniu nawet do WRT54GC) ze wzgl臋du na brak anten. 3 metry i jedna 艣cianka z cegie艂 pustak贸w po drodze i mam 30% sygna艂u

--
Irokez

Data: 2012-09-19 20:22:42
Autor: PK
On 2012-09-19, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
1. WAG200N nie da rady na VDSL

ADSL2+. Powinien da膰 rad臋, cho膰 ew. z ograniczonym transferem.

2. ma bardzo n臋dzny sasi臋g WiFi (w por贸wnaniu nawet do WRT54GC) ze wzgl臋du na brak anten. 3 metry i jedna 艣cianka z cegie艂 pustak贸w po drodze i mam 30% sygna艂u

Ja mam WAG200G (1 antena), a Ty chyba walni臋ty egzemplarz. 30% to ja mam
3 pi臋tra wy偶ej u s膮siadki. Wczoraj po艂膮czy艂em si臋 z kom贸rki stoj膮c
przed oknem do pokoju (odleg艂o艣膰 ~20m, oczywi艣cie 艣ciana po drodze).
Kom贸rka to ma艂y smartphone z anten膮 znacznie s艂absz膮 ni偶 w pierwszym
lepszym laptopie (sprawdzone w pracy).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-09-20 09:15:53
Autor: Irokez
Jaki router dla neostrady 40 Mb
U偶ytkownik "PK" <kosu@nospam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:slrnk5kaid.63e.kosulocalhost.localdomain...
On 2012-09-19, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
1. WAG200N nie da rady na VDSL
[...]

Dobra, walne艂臋m si臋 z oznaczeniem, nie ma WAG200N
Chodzi艂o mi o WAG120N. Beznadziejny sprzet za te pieni膮dze:
- mizerny zasi臋g WiFi
- brak podgl膮du parametr贸w linii
- do艣膰 mocno si臋 grzeje

Jedyna zaleta 偶e jest stabilny i jeszcze zawieszenia si臋 nie mia艂em.

--
Irokez

Data: 2012-09-20 09:17:17
Autor: Chris
Jaki router dla neostrady 40 Mb
Irokez nabazgra艂(a):
[...]

Za to do艣膰 cz臋sto pada ...  znajomemu ju偶 3 razy wymienia艂em na nowy.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Jaki router dla neostrady 40 Mb