Jaki router do sieci bezprzewodowej?

Data: 2009-06-23 19:36:23
Autor: Olek
Jaki router do sieci bezprzewodowej?
Clive Codringher wrote:
Sprawa wygląda tak: mam sobie router TP Linka TP-WR543G (dostałem go razem z łączem). W międzyczasie dorobiłem się notebooka i chciałbym mieć w domu sieć bezprzewodową.
Jak to rozwiązać - czy podmienić obecny router na taki do sieci bezprzewodowej (jak tak, to jaki), czy dokupić access pointa i podpiąć go do obecnego routera?

Które rozwiązanie jest lepsze (i tańsze)?

najlepiej to jakbyś poczytał instrukcję obsługi, bo ten router wszystko ma czego potrzebujesz...

Jaki router do sieci bezprzewodowej?