Jaki rower?

Data: 2011-06-01 04:43:57
Autor: Michał Wolff
Jaki rower?
On 1 Cze, 13:41, "Cześ" <czes...@czeslaw.pl> wrote:

- przerzutka w piascie tylnej (najchetniej nexus 8, lub coś technologicznie
podobnego) + torpedo
- dynamo w przedniej piaście

Nie idźcie tą drogą Czesiu! :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-06-01 12:24:49
Autor: Ryszard Mikke
Jaki rower?
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 1 Cze, 13:41, "Cze=B6" <czes...@czeslaw.pl> wrote:

> - przerzutka w piascie tylnej (najchetniej nexus 8, lub co=B6 technologic=
znie
> podobnego) + torpedo
> - dynamo w przedniej pia=B6cie

Nie id=BCcie t=B1 drog=B1 Czesiu! :))

No ale to nie na wyprawy...

rmikke

Data: 2011-06-02 08:49:50
Autor: pawlin
Jaki rower?
W dniu 2011-06-01 14:24, Ryszard Mikke pisze:
[...]

dlaczego uwazasz ze taki rower nie nadaje sie na wyprawy. ja na swoim freewayu nakrecilem calkiem przyzwoicie i rowniez mam przerzutke w piascie i dynamo

pawlin
http://pawlin.bikestats.pl/
http://picasaweb.google.com/pawel.bunko
http://www.gpsies.com/mapUser.do?username=pawlin

Data: 2011-06-02 13:01:31
Autor: Ryszard Mikke
Jaki rower?
pawlin <pawlin@fromru.com> napisał(a):

> No ale to nie na wyprawy...

dlaczego uwazasz ze taki rower nie nadaje sie na wyprawy. ja na swoim freewayu nakrecilem calkiem przyzwoicie i rowniez mam przerzutke w piascie i dynamo

To akurat dyskutuj z Michałem.

Ja uważam, że wątkodawca _nie_potrzebuje_ roweru na wyprawy.
A uwazam tak, poniewaz tak napisal.

rmikke

Data: 2011-06-01 20:11:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jaki rower?
Michał Wolff, Wed, 1 Jun 2011 04:43:57 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
[...]

Powiedział Michał Wolff, specjalista ds. rowerów miejskich.

--
Pozdrowienia,

Jaki rower?