Jaki rower?

Data: 2011-06-01 12:24:08
Autor: Ryszard Mikke
Jaki rower?
Cześ <czeslaw@czeslaw.pl> napisał(a):
Witam wszystkich cyklistów
To mój debiut na grupie i od razu prośba.
Pomóżcie lajkonikowi :)
Szykam roweru do jazdy głównie miejskiej, czasami łatwy teren. Mój wybór dokona się w klasie rowerów miejskich lub trekingowych.
Rower musi mieć:
- ramę "męską" 19'' lub 20''
- przerzutka w piascie tylnej (najchetniej nexus 8, lub coś technologicznie podobnego) + torpedo
- dynamo w przedniej piaście
- bagażnik
- amortyzowany przód
- osłonę łańcucha
- cena poniżej 2000 zł
- błotniki
Mile widziane oświetlenie z chwilowym podtrzymaniem po zakończeniu jazdy, szerokie, wygodne siodło

Z opisu wychodzi raczej mieszczuch.

Jesli widzieliście coś takiego to podrzućcie linka.
Jesli uważacie że przerzutka w piaście to złe rozwiązanie to poprosiłbym o krótkie uzasadnienie lub odesłanie do odpowiedniej literatury

Na taka jazde, jak opisales, moim zdaniem bardzo dobre rozwiazanie
(sam jezdze zima na czyms podobnym, tylko rama po goralu i celowo bez
amortyzacji).

rmikke

Data: 2011-06-01 12:26:09
Autor: Ryszard Mikke
Jaki rower?
Ryszard Mikke <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Na taka jazde, jak opisales, moim zdaniem bardzo dobre rozwiazanie
(sam jezdze zima na czyms podobnym, tylko rama po goralu i celowo bez

A, i hamulce mam rolkowe, bo torpedo nie trawie, a poza tym nie chce mi sie
zastanawiac, co mam nacisnac, zeby rower, ktorym akurat jade, zahamowal ;)

rmikke

--

Jaki rower?