Jaki rower dla dziewczynki

Data: 2011-03-24 22:46:36
Autor: Fabian
Jaki rower dla dziewczynki
Mia艂em ten sam dylemat, tylko dziewczynka troszk臋 wy偶sza - d艂ugo艣膰 nogi 68. Ostatecznie kupi艂em srebrnego Unibike Trawers LDS na ramie 17", ko艂o -26" a wi臋c jak podro艣nie za 2-3 latka dalej b臋dzie dobry - utargowa艂em w sklepie na 1050 zet贸w. Moim zdaniem bardzo przyzwoity rowerek :)
Pozdrawiam
Fabian
Witajcie,

Wczoraj w艂asny ojciec zwr贸ci艂 si臋 do mnie z dylematem jaki rower ma
kupi膰 dla c贸rki mojego brata jako prezent komunijny. Dane jakie mi
zapoda艂 to:
- wzrost: oko艂o 140cm
- d艂ugo艣膰 nogi dziewczynki to oko艂o 60cm przy wypro艣cie
- cena roweru max 1000z艂 a najlepiej, je艣li si臋 zmie艣ci w 800z艂
- wielko艣膰 roweru powinna by膰 taka, aby teraz ju偶 mog艂a na nim je藕dzi膰
przy minimalnej wysoko艣ci siod艂a
- rower powinien by膰 stosunkowo lekki
- barwy raczej dziewcz臋ce lub tzw. uni-sex

Sam mam z tym lekki dylemat wiec zwracam si臋 do Was z pro艣b膮 o pomoc.

Przy podanym wzro艣cie i d艂ugo艣ci nogi jakie polecacie wielko艣ci ko艂a i
wielko艣ci ramy?

Niestety sklepy, w k贸rych ja si臋 obracam nie 艂api膮 si臋 niczym na ten
zakres cenowy wi臋c bed臋 wdzi臋czny za z wszelkie sugestie z Waszej strony
gdzie mo偶na patrze膰 na co艣 sensownego w podanym zakresie cenowym (firmy,
modele).
Tylko prosz臋 nie piszcie, 偶e w podanym zakresie cenowym nie ma
sensownych rower贸w ;-).

Pozdrawiam serdecznie,
Pawe艂 Ratajczak

Jaki rower dla dziewczynki