Jaki rower dla dziewczynki

Data: 2011-03-25 14:49:40
Autor: Biggie
Jaki rower dla dziewczynki
Użytkownik "Pawel Ratajczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:imfbna$20us$1@news2.ipartners.pl...
Wczoraj własny ojciec zwrócił się do mnie z dylematem jaki rower ma
kupić dla córki mojego brata jako prezent komunijny. Dane jakie mi
zapodał to:
- wzrost: około 140cm
Przy podanym wzroście i długości nogi jakie polecacie wielkości koła i
wielkości ramy?

Dwa lata temu wałkowałem taki sam problem :-)
Początkowe założenie to rower z kołami 24", ale wspólnie z ojcem dziecka, po wielu przymiarkach doszliśmy do wniosku, że kupno takiego roweru na dwa lata (dzieci tak szybko rosną) nie ma sensu.
Udało się nam znaleźć rower Giant na kołach 26" ale z ramą rozmiaru 15.
Rower pasował bardzo dobrze, obdarowana "komunistka" dosięgała palcami do podłoża. Obecnie, kiedy urosła kilkanaście centymetrów, rower nadal pasuje idealnie, geometria ramy jest uniwersalna, wystarczyło tylko podnieść siodło i nieco kierownicę.
Polecam takie rozwiÄ…zanie.
Niestety ten konkretny rower kosztował ok. 1300 zł, ale miał osprzęt acera, więc przypuszczam ,że uda się kupić damkę o podobnych rozmiarach, ale z osprzetem nieco niższej klasy.

pozdrawiam

Biggie

Jaki rower dla dziewczynki