Jaki rower do 800zł?

Data: 2009-05-06 07:58:54
Autor: 666yyz666
Jaki rower do 800zł?
Dzięki wszystkim za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie. Warto dopłacać
do wersji eksportowej hexagona v5?
Tutaj jest eksportowy: http://tnij.org/dcnc
No a ze standardowym hexagonem v5 sprawa wygląda tak, że rozmawiałem z
jednym sprzedawcą z allegro. Co prawda nie ma obecnie ramy 21" (a
właśnie taką potrzebuję), ale mówił, że w magazynie Krossa powinny
jeszcze być, mógłby więc sprowadzić, jeśli byłbym zdecydowany na
kupno. Cena: 879zł + 30zł za wysyłkę.
Ten eksportowy jest za 999zł + 20zł wysyłka. Różnica cen 110zł. Warto
dopłacić? Proszę o w miarę szybką odpowiedź.

Data: 2009-05-06 09:40:36
Autor: 666yyz666
Jaki rower do 800zł?
No, już po wszystkim, kupiłem. Teraz pozostaje czekać na kuriera :]

Jaki rower do 800zł?