Jaki rower kupić ?

Data: 2011-05-25 21:36:23
Autor: Ignacy
Jaki rower kupić ?
Andrzej <andrz@wp.pl> napisał(a):  Tylko nie authory zobacz na osprzęt...najsłabsze
 ogniwo to te korby suntour...totalna padaka.
 Poszukaj w innych markach.

 Ignac

Data: 2011-05-25 23:57:14
Autor: Andrzej
Jaki rower kupić ?
Użytkownik  Ignacy napisał:
Andrzej<andrz@wp.pl>  napisał(a):

  Tylko nie authory zobacz na osprzęt...najsłabsze
  ogniwo to te korby suntour...totalna padaka.
  Poszukaj w innych markach.

  Ignac

a co się może stać z taką korbą? Pytam bo zielony w temacie jestem.

Data: 2011-05-26 05:34:04
Autor: Ignacy
Jaki rower kupić ?
Andrzej <andrz@wp.pl> napisał(a):  Ja wybrałbym napęd z osprzeem shimano,
 żadnych egzotycznych korb...te suntuory
 musiałem wymieniać razem z kaseta i łańcuchem
 a korby powinny wytrzymać przynajmniej dwukrotnie
 większy przebieg niż kaseta...trwałośc napewno
 zależy od intensywności jazdy ale ja się rozczarowałem
 authorem choć nie tym modelem.
 A oglądałeś np. unibike-a.

 Ignac

Data: 2011-05-26 17:12:39
Autor: Wojtek Sobociński
Jaki rower kupić ?
W dniu 2011-05-26 07:34,  Ignacy pisze:

  zależy od intensywności jazdy ale ja się rozczarowałem
  authorem choć nie tym modelem.
  A oglądałeś np. unibike-a.

No litości! To by zamienił stryjek siekierkę na kijek.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-05-26 16:15:00
Autor: Ignacy
Jaki rower kupić ?
Wojtek Sobociński <sobos6@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

>   authorem choć nie tym modelem.
>   A oglądałeś np. unibike-a.

No litości! To by zamienił stryjek siekierkę na kijek.

  Wojciechu oglądałem ostatnio kilka sztuk i ten:
  http://www.unibike.pl/zethosgts.html
    przeszedł próbę przekoszenia łańcucha celująco
  "piz..łem" jego korbami na przekosach do tyłu   aż miło a łancuch ani nie pomyslał żeby spaść
  ale co jest w tych rowerach wg.Ciebie nie teges...
  przecież osprzęt niczego sobie.

  Ignac

Data: 2011-05-26 16:30:54
Autor: Ignacy
Jaki rower kupić ?
 Ignacy <ignac88.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Wojtek Sobociński <sobos6@gazeta.pl> napisał(a): > W dniu 2011-05-26 07:34,  Ignacy pisze:

> [...]
  "piz..łem" jego korbami na przekosach do tyłu   aż miło a łancuch ani nie pomyslał żeby spaść
  ale co jest w tych rowerach wg.Ciebie nie teges...

   Ja zwracam uwagę przede wszystkim na "zestrojenie"    napedu i jego zawartośc.

   Ignac

Data: 2011-05-27 13:28:27
Autor: Wojtek Sobociński
Jaki rower kupić ?
W dniu 2011-05-26 18:30,  Ignacy pisze:
[...]

Pisałem już o tym w podobnym wątku, może poszukam go w wolnej chwili...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Jaki rower kupić ?