Jaki rower kupić?

Data: 2009-07-25 08:41:39
Autor: Kuba Abuk
Jaki rower kupić?
On Jul 25, 4:54 pm, gluziu <przemek.g...@gmail.com> wrote:
Witam,

Od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem rowera za 1200PLN z Auchan xD
Sprzęt fajny, markowy

Zapytaj kogoś mocnego w temacie na najlepszym w sieci czacie o
rowerach.
My tu tylko tak sobie teges, po cichutku o niemarkowych i w ogóle.

Ja to się nie znam, ale może Tigger czy Born to run? Ważne żeby miał
przedni hamulec V-brake montowany od tyłu do goleni amortyzatora.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-07-25 08:50:22
Autor: gluziu
Jaki rower kupić?
On 25 Lip, 17:41, Kuba Abuk <j.gruch...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ja to się nie znam, ale może Tigger czy Born to run? Ważne żeby miał
przedni hamulec V-brake montowany od tyłu do goleni amortyzatora.

Zapytał bym, ale dzisiaj pusto, może 8 osób było :<

Data: 2009-07-25 08:54:20
Autor: Kuba Abuk
Jaki rower kupić?
On Jul 25, 5:50 pm, gluziu <przemek.g...@gmail.com> wrote:

Zapytał bym, ale dzisiaj pusto, może 8 osób było :<

Nie zauważyłeś, że odpowiedź była złośliwa?:o)
Use Google Luc!

Kuba

Data: 2009-07-25 10:47:39
Autor: gluziu
Jaki rower kupić?
On 25 Lip, 17:54, Kuba Abuk <j.gruch...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Zapytał bym, ale dzisiaj pusto, może 8 osób było :<

Nie zauważyłeś, że odpowiedź była złośliwa?:o)

Zauważyłem i (chciałem) złośliwie odpowiedzieć, ale mi nie
wyszło...jak zwykle xD
Poszukam czegoś na Wujku Gógle, thx za wytyczne odnośnie hamowania bo
z tym u mnie kiepsko i zazwyczaj po rozpędzeniu się do 45km/h
przypominam sobie, że zapomniałem zreperować hamulce w domu xD

Pozdro.

Jaki rower kupić?