Jaki rower miejski?

Data: 2011-04-28 01:30:39
Autor: Robert
Jaki rower miejski?
Dnia Sun, 24 Apr 2011 07:34:31 +0200, Liwiusz napisał(a):

Witam,

jaki rower miejski w cenie ca. 1000zł polecacie dla wysokiego mężczyzny?

Po co przepłacać?
Mam damke "amanda" zwykły rower miejski 26" kupiony pare temu.
Właściwie eksploatowany - nie do zarżnięcia.
do kupienia za 1/3 w/w ceny.
Rower nie rzuca się w oczy, czyli mniejsza szansa na kradzież i ewentualna
strata w razie takowej.

Data: 2011-04-28 07:51:33
Autor: Ryszard Mikke
Jaki rower miejski?
Robert <brak@maila.pl> napisał(a):
> [...]

do kupienia za 1/3 w/w ceny.
Rower nie rzuca się w oczy, czyli mniejsza szansa na kradzież i ewentualna

Ale rower ma służyć do jeżdżenia, a nie do "własciwej eksploatacji". Ja np.
jestem w stanie sporo dopłacic, żeby nie musieć się zastanawiać nad "własciwa
eksploatacją".

rmikke

--

Jaki rower miejski?