Jaki rower miejski do 2 tys z�?

Data: 2014-05-26 01:15:52
Autor: WS
Jaki rower miejski do 2 tys z�?
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 09:39:43 UTC+2 użytkownik Jarek007 napisał:
Witam. Moja �ona chce mie� wygodny rower miejski ze wszystkimi akcesoriami (dynamo, b�otniki i takie tam).
Jaki rower polecicie do kwoty 2 tys. z�otych?
Pozdrawiam.

Ja bym poszukal uzywanego "holendra", w krk sa (podobno...) sklepy sprowadzajace takie cos na zamowienie jesli nie maja akurat pasujacego na stane

Najlepiej z jakas 7 biegowa piasta, dynamem w piascie, pelna oslona lancucha itp...

cos typu http://www.amsterdamka.pl/14-rowery-miejskie

http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=s0-spt-0423&buyUsed=1&counters=1&order=pd&string=miejski+batavus

WS

Data: 2014-05-26 06:49:31
Autor: Ignac
Jaki rower miejski do 2 tys z�?
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 10:15:52 UTC+2 użytkownik WS napisał:
W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 09:39:43 UTC+2 użytkownik Jarek007 napisał:

> Jaki rower polecicie do kwoty 2 tys. z�otych?

Ja bym poszukal uzywanego "holendra",

Taki facet zazwyczaj jest po prześciach i z ostrymi nałogami

http://www.amsterdamka.pl/14-rowery-miejskie

No,dorzuć jeszcze habit z second hand-u,żeby było taniej,to się
dziewczyna ucieszy i pomyśli:wolę iść do klasztoru,niż wiązać się z takim "holendrem"

Kolega qrt ma racje,ona potrzebuje taki:

http://unibike.pl/citizen.html Prosty rower bez amoryzatora ...czyli ze sztywnym widelcem.
Na pewno się ucieszy,dodatkowo będzie mieć gwarancję przez 2 lata.

Data: 2014-05-26 07:50:24
Autor: WS
Jaki rower miejski do 2 tys z�?
W dniu poniedzia³ek, 26 maja 2014 15:49:31 UTC+2 u¿ytkownik Ignac napisa³:

Prosty rower bez amoryzatora ...czyli ze sztywnym widelcem.
Na pewno siê ucieszy,dodatkowo bêdzie mieæ gwarancjê przez 2 lata..

Bez amo to moze faktycznie lepszy, ale mieszczucha (zwlaszcza dla kobiety) bez kilku biegow w piascie bym nie kupowal...
Mozna zmieniac stojac + bezobslugowe i raczej lancuch nie spada ;)

A 2 lata gwarancji... raczej nie ma sie co zespuc, a przy uzywkach jakas rozruchowa sie zazwyczaj dostaje... jesli nic nie padniew ~miesiac, to bedzie jezdzil ~10 lat

WS

Data: 2014-05-28 11:52:40
Autor: TheGhost
Jaki rower miejski do 2 tys z�?
Najlepiej z jakas 7 biegowa piasta, dynamem w piascie, pelna oslona lancucha itp...

Takie holenderki są może ładne i praktycznie nie do zajechania (nie to co dzisiejsze rowery górskie, szczególnie tych bardzo markowych producentów, co to często mają swoje montownie na Taiwanie), natomiast często mają jedną wadę. Jak już jakaś część strzeli to jest to albo jakaś nietypowa przerzutka w piaście (w dodatku czasem "usprawniana" przez jakiegoś holenderskiego fachowca od mechaniki uzytkowej), a jeśli pójdziesz z tym do serwisu to w prawdzie dobry serwis to naprawi, ale też swoje sobie zażyczy. czasami spotykałem takie komponenty w tego typu rowerach, że nawet w życiu nie słyszałem o takich producentach (chociaż części były czasem bardzo ładne i precyzyjnie wyprodukowane, tłoczone, grawerowane, etc.). Natomiast ja raczej w tym przypadku postawiłbym na jakiegoś "FIATA", których po polskich drogach jeździ pełno, części są w miare nie drogie i jest ich dużo dostępnych w sprzedaży. Dlatego też zanim zdecydujesz się na taką piękną "holenderkę" najpierw może zobacz na czym jeździ i czy przypadkiem nie sa tam zastosowane jakieś unikatowe rozwiązania konstrukcyjne, które w późniejszym czasie moga utrudnić lub nawrt uniemozliwić (jeśli chodzi o polskie realia) względnie prosty i wględnie niedrogi serwis.

Pozdrawiam, M. -- -

Jaki rower miejski do 2 tys z�?