Jaki rower na miasto?

Data: 2009-03-28 20:21:56
Autor: Roberto
Jaki rower na miasto?
Ja takze mialem twoje pragnienie i nie liczac na mierna oferte sklepu złożylem
sobie rower. Wyjsciem byla zdezelowana szosowka z lat minionych. Rama, mostek,
sztyca i korby tyle odzyskałem ze "złoma". Na allegro kupiłem używana piaste
nexusa 7, klamki i siodło. Nowki to obrecze, kierownica, szprychy, linki i
pancerze a takze blotniki i bagaznik.

I oto co powstało

http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1509574,5,1,24814.html

Na tym cudaku jezdzi mi sie lepiej niz na góralu-sztywniaku. Moze i ty zabawiłbyś sie w małego mechanika...?

--

Jaki rower na miasto?